O Union J

 JOSH 

Joshua Thomas "Josh" Cuthbert
*Urodził się 28.07.1992 w Winkfield. 
*Razem z JJ'em i Jaymi'm tworzył zespół Triple J. 
*Grał w piłkę nożną.
*Josh miał możliwość dołączenia do zespołu The Wanted.
*Ma siostrę Victorię i brata Calluma.

INNE
*Josh jest najgłośniejszym członkiem zespołu
*Zbyt dużo obiecuje
*Chłopcy uważają go za romatyka
*Potrafi zaśpiewać "Hero" w j. hiszpańskim
*Ma kota Oreo
*Lubi okulary przeciwsłoneczne, dziewczyny z niebieskimi oczami, opalone
i z kręconymi włosami
*Podoba mu się Kelly brooks 

JJ

Jamie Paul "JJ" Hamblett
*Urodził się 25.05.1988 w Newmarket.
*Pierwotny członek zespołu Triple J.
*Jest dżokejem i wziął udział w ponad 240 wyścigach.
*Ma siostrę (Otea) i brata (Ashley).
*Jego dziewczyną jest Caterina Lopez- modelka. 
*Razem z Cat ma pieska Lolę.
*w grudniu zostanie tatą

INNE
*Boi się gumek (recepturek)
*Ma kilka tatuaży
*Ulubiony film- "I Love You Man"
*Jako dzwonek ma ustawione "Wide Awake" Katy Perry
*Wcześniej był modelem i aktorem
*Lubi konie i żyrafy

UWAGA! Tutaj macie ciekawa stronkę o JJ'u (to jego "internetowy życiorys" za czasów kiedy jeszcze był modelem. Znajdziecie tam dużo zdjęć i ciekawych informacji o nim!)
Polecam! :)

JAYMI

James William "Jaymi" Hensley
*Urodził się 24.02.1990 w Luton
*Był członkiem zespołu Triple J.
*W listopadzie 2012 wyznał publicznie, że jest gejem.
*Od 4 lat jest w związku z Ollym Marmonem.
*Ma brata Aarona.
*Uczy śpiewu i tańca.

INNE
*Czasami jest uważany za głównego wokalistę UJ
*Umie mówić po francusku
*W wywiadzie przyznał, że homoseksualistą jest od 14 roku życia
*Lubi świętować, tatuaże i "Zmierzch"
*Jego "celebrity crush" (tzn miłość do gwiazdy) jest Beyonce

GEORGE

George Paul Shelley
*Urodził się 27.07.1993 w Clevedon (obrzeża Bristolu).
*Ma 6 rodzeństwa (braci: Will, Tom, Leo, Archie, Spencer i siostrę Harriet)
*Po rozwodzie rodziców zamieszkał z matką.
*Jego ojciec ożenił się ponownie i zamieszkał z rodziną 
w Nottingham.
*Zaprojektował logo Union J

INNE
*Geo utrzymuje dobre stosunki z chłopakami z 1D 
(Harry Styles dał mu radę aby nigdy nie obicnał swoich włosów!)
*Lubi  małpy
*Ulubiony owoc- banan
*Ulubiony kolor- czerwony
*Ulubione jedzenie- Spaghetti Bolognese 
*Lubi grać na gitarze
*Ulubione cukierki- tzw. Love Hearts (twarde, pudrowe)


74 komentarze:

  1. Dzięki najlepszy blog o Union J wszędzie szukałam informacji o nich i najlepsze informacje są u cb:)))....

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog- gratuluję ;).Ja również założyłam bloga o chłopcach na którym już niedługo zaczną pojawiać się opowiadania . Zachęcam do czytania http://unionjmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Szukałam o nich informacji, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cojak copodobnido 1D :D
    Directioners !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fani union j są bardziej niż dziwni ponieważ w jednym z filmików na youtube przedstawiają sie jako harry,zeyn,niall i liam są głupimi podszywaczami myślą sobie że jak zaśpiewają piosenki one direction to są lepsi idioci i tyle pozwulcie że zacytuje ja mam mniej puszystą grzywkę a inny twierdzi że nie ubrał się w którymś filmiku jak luis !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zayn* , pozwólcie* , Louis*. I dlatego fani są dziwni? Serio? Idź być dziwnym gdzieś indziej...

      Usuń
    2. Boże, jesteś żałosna. To przez takich ludzi jak ty inni nie lubią fanek 1D. No błagam jak można być takim bez mózgiem, do tego nie posługującym się poprawnie językiem polskim? DNO.

      Usuń
    3. żal mi was

      Usuń
    4. Na prawde Żal mi was a nawet fanek 1d

      Usuń
    5. Boże...to właśnie przez takie osoby jestem bardziej JCAT niż DIRECTIONER. Jak można być takim debilem.? ;-;

      Usuń
    6. Ja jestem directioner, weszłam na bloga bo chciałam się dowiedzieć czegoś o chłopakach z Union J. I jak czytam komentarze że to podróbka 1D to mi się słabo robi. Mają prawo robić taką muzykę jaką tylko chcą!! Ja ich podziwiam i życzę im z całego serca powodzenia, mogą dużo osiągnąć :)

      Usuń
    7. Nie wszystkie "Directioners" (pozwólcie że pozwolę sb nie uwierzyć, że ta dziewczyna nią jest) zachowują się tak, w każdym fandomie są niestety, tacy reprezentacji i to nie jest powód żeby nienawidzić Directioners :)

      Usuń
  6. Union J podszywają się pod One Direction. I jak fanka 1D ma ich polubić?
    Nienawidzę podrób. Tych szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni się nie podszywaja !! Żal... To jest nienormalnie co ty tu piszesz !!! Ja jestem Directioner i tą True i jakoś ich lubię !!! Źalosne !!

      Usuń
    2. Ja jestem Directioner i JCat i to co napisałaś jest więcej niż obraźliwe, a na dodatek nie uprzejme wobec Union J i samych 1D, bo utrzymują oni ze sobą dobry kontakt. Tyle ode mnie. /Horanowa. ♥

      Usuń
    3. Ja też jestem JCAT i DIRECTIONER jak Horanowa i co.? Union J nie podszywają się pod 1D. Są zupełnie inni.

      Usuń
    4. A Ty jesteś podróbką człowieka.

      Usuń
  7. Poproszę więcej info. o Georgu : DD

    OdpowiedzUsuń
  8. George mieszka w Bristolu? Heh byłam tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Geo mieszka w Londynie, Bristol to jego rodzinne miasto :))

      Usuń
  9. no ja nie słyszałam, że union j podszywają się pod 1d chociaż jestem directioner . podobno mówili kiedyś, że są od nich lepsi, ale to podobno więc bez hejtów . i wgl czytałam na tym blogu, że George lubi 1d, więc czemu mieliby się pod nich podszywać ? xd .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że niby powiedzieli że sa lepi od 1D to kłamstwo wydrukowane w gazecie, a chłopcy to potem sprostowali i powiedzieli, że nie chca być porownywani do 1D, bo to dla nich za wysoki poziom, i ze pewnie nigdy nie osiagna tego co chłopcy z 1D :) Nie tylko Geo ich lubi bo Josh też i na Ipodzie ma pełno ich piosenek :)

      Usuń
    2. na dole macie wytłumaczone

      Usuń
  10. ja jestem fanką 1D i lubie Union J wiem że oni razem się nie lubią ale mnie to nie obchodzi i ich lubie a kłótnie między fankami innych zespołów mnie nie interesują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chłopcy z 1D i UJ sie lubia :)

      Usuń
    2. nie prawda

      Usuń
    3. Lubią się! Hazz i Geo przecież się wymienili numerami xd /Horanowa. ♥

      Usuń
    4. Przecież Union J i 1D utrzymują ze sobą bardzo dobry kontakt ;-;

      Usuń
    5. WŁAŚNIE NIE CHCE NIC TEN ALE JESTEM DIRECTIONER I JCAT

      Usuń
  11. Będę go na pewno odwiedzała . Mam nadzieję , że znajdę tu więcej informacji o nich . Polubiłam ich od paru dni . Są meega . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło nam :)) zapraszamy do codziennych odwiedzin, informacje pojawiaja się tu codziennie, tak więc jestes w zyciu chłopców na bieżąco ;D

      Usuń
  12. Dałabyś więcej informacjo o nich . Proszę . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się w najbliższym czasie zaktualizować informacje o chłopcach ;) tak więc zaglądaj często :))

      Usuń
  13. George jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem fanka One Direction ale do UJ nic nie mam ;D dobrze ze sie kumpluja z 1D ;* mysle ze wcale sie nie podszywaja pod One Direction no bo PO CO przeciez sa kolegami nie ??? Godne pozalowania zachowania fanek 1D ktore tak mysla . Sa po prostu glupie .Schowajcie sie i nie wychodzcie .

    OdpowiedzUsuń


  15. Pod klipem rozgorzała dyskusja, w której spierają się fanki Union J i One Direction. "One Direction są bardzo sławni. Union J są też sławni, ale One Direction są lepsi!" - przekonuje zwolenniczka 1D. "Ta piosenka jest cudowna i klip też. Union J mogą zrobić wszystko, kocham ich" - pisze z kolei fanka kwartetu.

    Grupa Union J powstała w zakończonej w grudniu 2012 roku dziewiątej edycji brytyjskiego "X Factora". Do programu zgłosili się Josh Cuthbert, Jamie "JJ" Hamblett i Jaymi Hensley (jako Triple J). Trio pożegnało się z show na etapie bootcampu, ale wówczas do wokalistów uśmiechnęło się szczęście - po rezygnacji jednego z uczestników zwolniło się miejsce w domach jurorskich. Menedżerowi Triple J postawiono warunek, że grupa może powrócić do programu, ale jako kwartet - z próbującym swoich sił jako solista George'em Paulem Shelleyem. W ten sposób powstał Union J, który ostatecznie zajął czwarte miejsce w "X Factorze".

    Podobną drogę wcześniej przeszli wspomniani One Direction, którzy w siódmej edycji telewizyjnego show znaleźli się na trzeciej pozycji. Ten boysband również powstał po sugestii jurorów i producentów "X Factora" (piątka wokalistów do programu przyszła osobno).

    Brytyjski "Mirror" zwrócił uwagę na podobieństwo fryzury Shelleya do Harry'ego Stylesa, gwiazdora One Direction. 19-letni George twierdzi jednak, że charakterystyczna grzywka Harry'ego jest bardziej "puszysta".

    "Ja naprawdę uważam, że mamy lepsze piosenki" - tak Jamie "JJ" Hamblett odpowiedział na pytanie o podobieństwo do One Direction. http://muzyka.interia.pl/news/union-j-nowi-one-direction,1914408,8288 pozdrawiam :) podszywaczów i ich fanki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham , Kocham George !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. "*Josh miał możliwość dołączenia do zespołu The Wanted."
    może mi ktoś coś o tym powiedzieć więcej???
    xyz

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za informacje o chłopakach twój blog jest NAJLEPSZY POD SŁOŃCEM

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu Kocham ten zespół i George <3

    OdpowiedzUsuń
  20. CO JOSH ?!?! Możecie o tym opowiedzieć więcej? :o Josh i the wanted

    OdpowiedzUsuń
  21. https://www.facebook.com/pages/Union-J-Bogiem-a-One-Direction-Na%C5%82ogiem/1408137252731945 fajna stronka o Union J i 1D dopiero zaczynają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog. Ale JJ boi się gumek recepturek a nie do mazania. :)
    To ko blog super.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę was nie rozumiem. Jestem Directionerką od przeszło 2 lat, a od roku lubię również Union J (w zasadzie od kiedy poszli do XF) DA się lubić dwa zespoły na raz.

    Oh, jeszcze dodam - bardziej powiedziałabym, że 1D są podróbką TW, (może lepszą ale cóż) sorry not sorry

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie fanka 1D może lubić Union J i nie mieć z tym problemów.
    Ja osobiście jestem Directioner i od niedawna zaczęłam bardzo lubić Union J. Mimo że widzę podobieństwa osobiście chyba bardziej lubię UJ bo jeszcze nie zrobili z nich gwiazdek.
    Znam 1D od początku i się strasznie zmienili, mam nadzieję że to samo nie spoka naszego UJ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dlaczego lubisz UJ?
    Georg kocham cb!
    aha


    Tak większość odpowiada A PRZECDIE PYTANIE BYŁO CZY LUBISZ Uj chodziło o cłe a nie tylko georga haahaahahha on mam drugie imie Paul a ja Paulia na 1 hahha mamy coś wspólnego xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem directionerką i chę przeprosić wszystkich fanów Union J za co niektóre moje "siostry" :c nie wszystkie jesteśmy takie, serio...
    Kochane directioners: nie znam Was wszystkich i zapewne Wy nie znacie mn, ale jedno nas łączy: miłość do naszych chłopców :3 i dlatego, proszę, skończcie z hejtowaniem innych zespołów (Union J, The Wanted...), ponieważ przez takie zachowania nikt nie traktuje naszego fandomu poważnie, a co za tym idzie, również chłopców... :c
    jeszcze raz przepraszam za directionerki...
    Aha, świetny blog, oby tak dalej :*
    1D 4E.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! <3 tez jestemy directioners! :)) ♥

      Usuń
  27. sorki za to, że niektóre moje siostry rzuciły się na Union J. jestem Directioners, ale równie dobrze kocham chłopaków z UJ - ludzie opanujcie się!

    OdpowiedzUsuń
  28. JCats nie słuchajcie Directioners które mówią że UJ to podróby 1D , sama jestem Directioner i kocham UJ a JCats to b. miły fandom <3 kocham was .xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Boshe, jak sie ciesze, ze w moim fandomie sa tez dojrzale dziewczyny, otwarte na rozne zespoly, nie tylko na 1D <3 kocham Was, directioners :*
    JCats: wydajecie sie tak milym, pozytywnym fandomem, ze az przyjemnie odwiedza sie tego bloga :3 serio, Was tez kocham ;*
    mam taka mala prosbe do jakiegos Jezykowego Geniusza: czy moglbys, prosze, przetlumaczyc kilka filmikow UJ.? :3 chodzi o to, ze chcialabym "poznac" chlopcow blizej, a nie znam jezyka :c z gory bardzo, bardzo, cholernie wrecz dziekuje :) jezeli macie jakies linki do tlumaczen, to rowniez bylabym bardzo wdzieczna, gdybyscie mi je podali :3
    ludzie, kocham Was. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, siostra, jak ja Cię kocham *-* . Te mądre słowa o Directioners i JCAT *-* . Aż mi się ciepło na sercu robi jak takie coś czytam :') .
      KOCHAM SIĘ SIS.!
      JCAT AND DIRECTIONER <3 Dla mnie to oni się wszyscy od siebie chujowo różnią i nie ma powodu do kłótni ;D

      Usuń
  30. Według mnie są spoko fajnie śpiewają może mają coś tam z Zayna NIalla HArrego ale to nie powód by ich obrażac 1D i tak rządzą , rządzili i będą rządzic pozdr. dla Directioners kocham was :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za informacje :) przydały sie do prezentacji :P
    a poza tym blog jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ponoć Geo jest Larry Shipper (czyli wierzy że Lou i Hazz z 1D są razem jak ja *-*) i mówi że jest ich dzieckiem SŁIIIT <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże kocham tego bloga. Kocham Union J. Kocham 1D. Kocham JJ'a. Kocham Cat. Kocham JCAT. Kocham Princetona. Kocham Jaymiego. Kocham Josha. Kocham Chess. Kocham Ollyego. KOCHAM GEOSIA ♥ ( chyba nikogo nie pominęłam xD. Jak tak to sorka ale pisze to późnym wieczorem i jestem zmęczona, więc jak coś przepraszam za błędy ;-; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nierozumiem, kto to jest Chess.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej niesamowity blog. O co chodzi z tą jutrzejsza akcją na tt??

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej wiesz o których godzinach urodzili sie union j??

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy urodził się Princeton?

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy urodzili się Cat i Olly???!

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej. Niesamowity blog. Wchodze tu codziennie. Mam pytanie jak nazywają się ich płyty??

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiem szczerze, że jak przeczytałam te komentarze to zrobiło mi się na prawdę smutno, że fanki 1D i fanki UJ tak się na wzajem hejtują ;(
    Osobiście uważam, że niektórym osobom brak po prostu tolerancji, a już szczególnie w naszej Polsce... :(
    Ja jestem fanką nie tylko One Direction i Union J, ale także The Wanted :) Jestem z tego dumna i te wszystkie kłótnie pomiędzy fandomami tych zespołów nie miałyby miejsca, gdyby niektóre fanki postarały się być choć odrobinę milsze dla innych :)
    Mam jednak nadzieję, że to się zmieni :)

    Ps. Bardzo fajny blog i będę na niego często wchodziła :)

    Pozdrawiam serdecznie wszystkie fanki 1D, UJ i TW :****
    ~ Paulina ~

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajebiasty blog ^^ Będę odwiedzać codziennie :D
    Jakbyście mogły, to trochę więcej info o chłopakach (jeśli to możliwe) :)
    Dzięki z góry xDDD

    OdpowiedzUsuń
  42. jaki kolor wstazek nosza jcats?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezuu ja jestem Directioner wbrew pozorom nienawidzę boybendów jedynie kocham 1D i trawię union J reszty po prostu nie znoszę xd Ale tak wg fany blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak czytam te komentarze to mi się słabo robi... Czemu muszą istnieć na świecie takie niepełnosprawne umysłowo osoby, które obierają sobie jeden zespół bądź solistę i hejtują wszystkich naokoło? Fandomy powinny się łączyć, nie wykluczać nazwajem :( Także wg mnie powinniśmy zawiesić tą kłótnię spowodowaną pewnie przez jakieś dziwne dzieciaki i się pogodzić :) Czemu mamy się kłócić, skoro Union J i 1D się super dogadują? A nawet gdyby tego nie robili, to przecież obowiązuje TOLERANCJA i każdy powinien tolerować inne fandomy razem z fanami. Wiadomo, że w każdym fandomie znajdą się bezmózgowce, które przynoszą wstyd, ale to nie znaczy, że mamy oceniać fandom po kilku takich osobach. Zdecydowanie więcej jest tych miłych ♥ Tak więc łączmy się, niezależnie z jakiego fandomu ;)

    P.S. Pozdro dla Directioners, 5SOSFam, Vampettes, JCats, Mixers, Z-Swaggers, Arianators, Sheerios i wszystkich innych, których pominęłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. http://allegro.pl/show_item.php?item=6708792143
    zapoznaj się z ofertą

    OdpowiedzUsuń