sobota, 1 czerwca 2013

Newsy:)/Day Break/MTV/Tłumaczenie :)

Chłopcy maja dzisiaj wystep i beda na nim"Olly, Aaron i Amber :)
fanka wysłała kiedys Geo podpisana płyte Demi Lovato George napisał , że to było na prawde słodkie :) JJ bardzo chciałby odwiedzic Ameryke (Cat pochodzi z Ameryki) i Australie :) W czasie wolnym Josh gra w Fife a JJ zabiera Lole na spacer :) Josh i Jaymi uwielbiaja robic żarty JJ'owi i Geo :) chłopcy marza żeby w nastpnym roku wygrać BRIT Awards :) kto by wygrał "Igrzyska śmierci" gdybyscie brali w nich udział?
 Josh-on zrobiłby wszystko żeby wygrać ! ulubiona piosenka Beyonce Jaymi'ego to Run the World :) ułożenie włosow Geo zajmuje 10 minut :) Pierwsze słowa jakie chłopcy powiedzieli wczoraj gdy sie obudzili :
-'Nadal jest ciemno"-Jaymi
-'Zamknij sie"-JJ
-"Nie wiedziałem, że Josh spał w nogach mojego łozka"-Geo
Przed wczoraj Olly napisał, ze słyszał dużo Jcats ale nie mogł ich zobaczyć i, że jeśli ktos chce z nim porozmawiac lub zrobic zdj niech krzyczy jego imie :) Jakas Jcat napisała wczoraj Cat, że ja kocha i wgl ale to dziwne jak cały czas mowi na JJ'a 'boyfriend' a Cat zapytala jak ma na niego mowic i czy pasuje jej 'my bedmate' :D haha
1.Chłopcy wczoraj w Day Break :)
te filmiki były nagrywane dla DB cztery dni temu :) :
Carry you acoustic :) 







2.Chlopcy wczoraj :)

3.Chłopcy przed studiem ITV :)









4.Chłopcy wczoraj w MTV :)



5.Wczorajszy wywiad :)
George mowi o podobiestwach miedzy nim a Harry'm z 1D :) 
6.Chłopcy nagrywali wczoraj jakis filmik z Grimmy'm :0 Geo i Grimmy chcieli nastraszyć Josh'a ktory spał ale on sie obudził :D Josh boi sie bananow XD
7.JJ wczoraj z fanka :)
8.Kolejne zdj z proby chlopcow 30 maja :)
9.Chłopcy w "Teen Now" :)
10.Artykuł o chłopcach w francuskim magazynie :)
11.Wczorajszy e-mail od chłopcow :) (George pisał go zanim poszli na BGMT wiec nie ma tam nic o Demi :) )
12.Jaymi dodał to zdj wczoraj na tt :)
13.Chlopcy 30 maja w BGMT :)

14.Tłumaczenie wywiadu do "Bliss" :)
Jaymi
Nieco ponad rok temu Josh, JJ i ja przygotowywaliliśmy sie do naszej pierwszej audycji w XF
-nie spotkaliśmy jeszcze wtedy George'a ! Teraz mamy swoja pierwsza piosenke i kolumne
w "Bliss". Wow. Z nas wszystkich tylko ja jako jedyny spdzam cały moj czas czytając
"szafe mody" w "Bliss", nawet jeśli to sa ubrania dla dziewczyn. I umiem dobrze
chodzić w obcasach (LOL Jaymi ! :D). Chociaż byłem zirytowany słysząc że jest cos
takiego jak "BlissTowers" .

Josh.
W każdym miesiącu bedziemy wam pisać co zamierzamy robic-i oczywiście robił J-Cat Oreo.
On śpi na moim łozku i dzisiaj obudziłem sie z jego tyłkiem na mojej twarzy! Teledysk
do "Carry You" jest bardzo krotki, ale miałem niezreczną scene gdy szedłem. Mam
nadzieje, że nie robicie sobie żartow z mojego spaceru.

JJ
Jesteśmy bardzo podekscytowani, że jesteśmy nowymi pracownikami w "Bliss". Kochamy
"Bliss". Wiecie co chciałbym zamieścic na stronie z żywnościa ? "Dairy Milk" z
trzaskającymi cukierkami.Mozna to było dostac tylko w Australi wiec jestem zadowolony,
że teraz mozna rowniez tutaj. Lubicie "Carry You"? Moj pies Fifi bardzo nas wspiera.
Ściagneła to ! (chodzi o to, że pobrała CY z internetu:D )

George
Nie moge sie doczekać, aż bedziemy mogli podawać wam najświeższe informacje o Union J!
To było bardzo frustrujace gdy skonczylismy "Carry You", ale nie mogliśmy tego
pokazac wam wszystkim. Było bardzo zimno gdy nagrywaliśmy teledysk. Na teledysku
wygladało jakbym jeździł na desce bardzo dobrze, ale w rzeczywistości prawie wpadłem
pod auto i upadłem dwa razy!

George
Bylismy w przyczepie kempingowej mojej baci i mojego dziadka gdy włożyłem zapalniczke
mojej mamy do tostera nie zdajac sobie z tego sprawy. Nastepna rzecz, dziadek robił
pare tostow dla psa (tak psy jedza tosty), kiedy toster wybuchł ! Myślał, że było
tam coś plastikowego i to wywołało ogien. Ja odpoczywałem na zewnątrz i grałem na gitarze gdy to sie
sie stało.

Josh
Nigdy nie byłem na festiwalu, ale miałem złe doświadczenie z kampingiem. Byłem w
połśnie i potrzebowałem do toalety wiec wyszedłem na zewnątrz.Pamietam że szedłem w
strone boiska i zacząłem sikać myślać że jestem daleka od namiotu, nagle usłyszałem
rumor i uświadomiłem sobie, że sikam NA namiot! Wszystko co słyszałem to krzyczacego
ojczyma "To ty Josh?". To było obrzydliwe. Chciałem wtedy stać sie lisem.
15.Cat ze zwyciescami BGMT 30 maja :) (ten chlopak ktory stoi koło niej ma na imie JJ :D)
16.Haha :D chlopcy powinni zostac malarzami XD
17.Aaron wczoraj :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz