sobota, 31 sierpnia 2013

Wiadomość od polskiej Jcat :)

Hej;). Mam na imię Marta i jak się domyślacie jestem Polish JCat . Bardzo chciałabym aby chłopcy wiedzieli jak bardzo ich kochamy i wspieramy. Dlatego pomyślałam, że zrobimy dla nich coś wyjątkowego.
Moja przyjaciółka jest bardzo utalentowana plastycznie i m.in. ręcznie maluje koszulki. Więc postanowiłam poprosić ją żeby wykonała takie koszulki dla chłopców. Po długich namowach w końcu się zgodziła. Jednak jest mały problem, ponieważ ona nie interesuje się za bardzo chłopcami i praktycznie nic o nich nie wie, więc nie może stworzyć projektu specjalnie dla nich.
Dlatego mam do was ogromną prośbę. Wiem, że wiele z was może pomóc. Chodzi o to abyście na maila polishjcatsforuj@gmail.comp przesyłały swoje propozycje, rysunki, projekty tego co mogło by znaleźć się na koszulkach.
Następnie na jej blogu, który niedługo rusza pełną parą, zostaną opublikowane wasze pomysły, następnie wybierzemy najlepsze projekty, które zostaną przeniesione na koszulki i wysłane chłopcom.
Jeśli pomysł wam się podoba PROSZĘ pomóżcie. ;)
Pozdrawiam Marta;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz