niedziela, 13 stycznia 2013

G-A-Y/The Factory :)

Nudzi mi sie wiec dodam druga notke :D Jaymi ogladal dzis "Got to dance" :) A tak wogole to JUTRO chłopcy nagrywaja swoj PIERWSZY SINGIEL <3
1. George <3
2.Chłopcy  wczoraj w klubie "G-A-Y" :)
Geo :)






Josh :)









Jaymi :)



JJ :)





Gaymi :)
Josh i JJ :)




Josh i Jaymi :)

Gosh :)












razem :)




































backstage :)











3.Chłopcy 11 stycznia w klubie "The Factory" z fanami :)





















































































2 komentarze:

  1. Przeglądając zdjęcia zauważałam, że większość osób chce stać przy Geo. Josh wygląda jak by był trochę zazdrosny. Natomiast Jaymi zawsze stoi na uboczu.
    Wy też to widzicie, czy to tylko moje przywidzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi się żeby był zazdrosny na każdym zdjęciu ma taką samą minę xd ale fakt George jest zdecydowanie ulubieńcem , to trochę bez sensu bo powinno się traktować ich po równo no ale. Nie Jaymi nie stoi na uboczu ;D
      Blog jest ogólnie świetny , nie dawno zaczęłam go czytać i nadrabiam OGROMNE zaległości , dziękuje ci Justyno ,że go prowadzisz :D xx

      Usuń