niedziela, 23 czerwca 2013

Tłumaczenie wywiadu dla "Shout" :)




Kiedy ostatni raz czuliście sie zazdrośni?
George: Ja w świeta Bożego Narodzenia, kiedy zauważyłem, że jestem troche za duży
na pończochy (do ktorych wkłada sie prezenty). Moj mały brat zawiesił jedną nad swoim
łożkiem i ja też chciałem!
Jaymi: Gdy nasz menadżer powiedział nam, że jedzie do Egiptu na 10 dni-to brzmiało
bardzo przyjemnie. Potrzebuje troche słonca.
Jakie jest wasze ulubione Funk Food ?
JJ: Czipsy. Kocham czipsy.Smażona cebulka, najlepiej Monster Munch.Sa bardzo tłuste.
George: Kocham Malteasers. Kocham je zbyt mocno.
Co chcielibyście robić gdybyście nie byli w zespole?
JJ: Chciałbym być aktorem-robiłem to gdy byłem młodszy (grał w filmie)
George: Chciałbym być projektantem grafiki.
Jaymi: Nie wiem-niczym.
Gdzie byliście na najlepszej wycieczce ?
JJ: Australia-kocham ją całą.
George: Gdy miałem 12 lat byłem na Costa Rice-to było właściwie jak przygoda z
zabojczymi zwierzetami i innymi rzeczami.
Jaymi: X Factor-najlepsza przygoda na jakiej kiedykolwiek byłem.
Czy probowaliście kiedykolwiek zmienić imie George'a, aby zaczynało sie ono na J ?
JJ: Probowaliśmy kiedyś, ale tylko przez tydzien. Wszyscy zaczeliśmy mowić na niego
Jorge (jak hiszpanska wersja tego imienia).To była porażka.
George: Byłem jak-po prostu nie.
Jaka jest najlepsza rzecz w byciu w Union J ?
JJ:Bycie w zespole z 3 braćmi-śmiejemy sie, jesteśmy bardzo normalni.To po prostu
wspaniałe wystepować z chłopcami.
Josh:Po prostu wystepować i dzielić wpaniałe doswiadczenia jakie mamy z 3 moich braci
Nie mogłby wyobrazić siebie jako soliste. Byłbym bardzo samotny.
Jaymi: Kiedy podrożujesz nie jesteś sam-zawsze masz kogoś przy sobie.
Czy kiedykolwiek pocałowaliście fanke?
JJ: Nie, ale mogłbym sie z nią umowić gdybym ją polubił.
George: Ja tylko sie przytulam i jestem jak "Mwah cudownie cie zobaczyć!". To nie jest
jak prawdziwy pocałunek. Mogłbym sie z nią umowić jeśli bym ją pokochał.
Josh: Nie całowałem żadnej. Czy bym sie umowił? Czemu nie ?
Jeśli moglibyście wymyślić plotke na swoj temat to jaka by ona była?
JJ: Że jestem najlepszym przyjacielem z Robbie Williams'em.
George: Że planuje obciąc sie na łyso. Nigdy bym tego nie zrobił!
Jaymi: Że mowie 50 jezykami.
Josh: Coś jak "Josh zabiera Kelly Brook na romantyczne wakacje do Rzymu"-zawsze można
pomarzyć.
Z kim wolelibyście dzielić Numer 1-JLS, The Wanted czy One Direction?
JJ: Z żadnymi z nich bedac szczery. Wszyscy są naszymi kolegami, ale też konkurencją w
jakimś sensie, wiec z nikim.
George: Nie wiem, ponieważ oni wszyscy sa wspaniali. Nie sądze żeby to kogo zepchniemy
miało jakieś znaczenie, bo zdobycie numeru 1 było by wspaniałe!
Jaymi: Chciałbym zdobyć numer 1, ale nie chciałbym nikogo zepchnąć.
Jeśli mielibyście stworzyć Super Band z kimkolwiek z tych zespołow, to kogo byście
wybrali i dlaczego? The Saturdays, Little Mix czy Stooshe?
JJ: Prawdopodobie The Saturdays, ponieważ one są nieprawdopodobnie piekne.
George: Oh, to jest trudne. Słyszałeś nowa piosenke Stooshe? Uwielbiam ją i uwielbiam
je wiec prawdopodobnie one.
Jaymi: To trudne pytanie. Uwielbiam je wszystkie. Musze kogoś wybierać? To mogłby być
taki wielki zespoł. Kocham Stooshe i Little Mix i uwielbiam The Saturday. Uwielbiam je
wszystkie.
Josh: Kocham The Saturdays i Stooshe ale myśle że Little Mix. Prawdopodobnie tylko
dlatego, ze spotkaliśmy je kilka razy i są na prawde fajne i one też były w X Factorze
wiec mielibyśmy o czym rozmawiac-są jak nasza kobieca wersja. Na prawde.
Co byś zrobił na wymarzonej randce ?
JJ: Gdybym mogł sobie na to pozwolić to zabrałbym ja na miłe wakacje gdziekolwiek, ale
jestem zmuszony zabrać je do tego miejsca w Ealing, blisko mojego rodzinnego miasta.
 Jest tam bardzo miła restauracja na rzece i jest romantycznie.
Josh: Może romantyczny piknik w pobliżu rzeki na długiej zielonej trawie. Leżelibyśmy i
opalali sie.
Kto jest twoim Celebrity Crush?
JJ: Nie znam jej imienia, na prawde nie mam pojecia-kto to jest ta pani z Coronation
Street, ktora umawia sie z Mark'iem Wright'em ? (Michelle Keegan powiedzieliśmy). Tak
ona jest piekna.
Josh: Prawdopodobnie Kelly Brook i Jade z Little Mix, z niebieskimi włosami wygląda
wspaniale-wygląda bardzo, bardzo seksownie.
Czy kiedykolwiek byłeś StarStruck(nie wiem co to znaczy, ale chyba coś takiego jak fangirl) :)
JJ: Troche dla Robbie'go Williams'a... tylko troche.
Jaymi: Jeszcze nie. Jest jedna osoba, ktora wywoła we mnie StarStruck i to jest
Beyonce.
Josh: Bardzo, gdy spotkałemm 1D. To było gdy byliśmy w X Factor, wiec oni byli
pierwszymi na prawde sławnymi ludźmi, ktorych spotkaliśmy. Oni są najwiekszym boys bandem na
świecie, wiec to było szalone spotkac zespol ktory był tam gdzie ty dwa lata temu. Są
na prawde dobrymi kolesiami.
Czy myślisz, że kiedykolwiek bedziesz solista?
JJ: Nie, kocham być z chłopcami-jestem z nimi od początku wiec zostane z nimi.
Jaymi: Kocham być w zespole, ale myśle, ze to ważne żebyśmy robili rzeczy, ktore
sprawiają że jesteśmy szczesliwi-np. Josh kocha aktorstwo. Ja chciałbym być kiedys jurorem w telewizji.
Wszyscy mamy pewne rzeczy, ktore chcielibysmy robić. Nie mowie, ze nie powinniśmy być w
zespole, powinniśmy być, ale robić też rzeczy ktore nas interesują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz