poniedziałek, 9 grudnia 2013

Chłopcy wczoraj :)


1.Clothes Show Live wczoraj :)











2.Teledysk juz jest na kanal chłopcow :) KLIK
3.Wywiad z wczoraj :) 
4. Chłopcy zaśpiwali przed wczoraj Christmas medley('I Wish It Could Be Christmas Everyday', 'All I Want For Christmas Is You', 'Last Christmas' i 'Santa Claus Is Comin') :) Jak si podoba? :) KLIK
5.BL wczoraj :) KLIK 
6.wywiad Geo i JJ z przed wczoraj :)
 7.Jaymi mowi o tomie Dale :) KLIK
8.Belle :)

8.Wywiad :)

JJ:'Mogłbym dzielić pokoj z każdym z nich, ale mieszkałem z Josh'em przez 3 miesiące, i dobrze było sie od niego wyprowadzić, ponieważ on krzyczy przez sen.Jednej nocy krzyczał tak głośno,że obudziłem sie, zawołałem ochroniarza i przyprowadziliśmy go do mojego pokoju.'
Jaymi:'Nie mam nic przeciwko dzieleniu pokoi-to jest zabawne, ale JJ wierci sie i chrapie cały czas'
Geo:'Miałem wspołny pokoj z każdym z nich. Mysle, ze najlepiej jest z JJ'em bo moge mieć wieksze łożko, on sie nigdy o to nie kłoci'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz