niedziela, 2 lutego 2014

Barbados/inne :)

Jedna z Jcats chciała sie wczoraj zabić z powodu hejtów, oto co Josh do niej napisał :)

fanka:'Josh dziękuje że dzieki tobie ona czuje sie teraz dobrze'
Josh:'Jestem tutaj, żeby pomóc nie chce żeby ktokolwiek z naszych fanów był smutny lub zdołowny. Ona zasługuje na szczęscie!' awwww i jak tu go nie kochac? 

Geo, Josh i Chess dzisiaj wracaja z Barbados :) (Jaymi, Olly i Ashley prawdopodobnie tez :) )

Geo w piątek jedzie do Włoch i bedzie tam do niedzieli :)

JJ i Cat są w Meksyku, Princeton został w Arizonie razm z mamą i siostrami Cat :)

1.George wczoraj:) "Pozdrowienia dla pana, który robił mi zdj na plazy, mam nadzieje, że dzięki temu twój dzień stał się lepszy'
2.Josh:' czas na plaże! z @JaymiUJWorld @GeorgeUJWorld @JoshUJWorld ..... nie chce zeby te wakacje sie skończyły!' haha tylko Josh potrafi oznaczyc siebie w swoim tweecie XD
3.JJ:'OMG własnie odwiedziłem Hollywood i oni już dali mi gwiazde! #wish #mydream' haha oj JJ 
4.Josh:'Niech ktos zagra ze mną w piłke na plaży prosze! Ktokolwiekx'
5.Nowe zdj, Josh'a, Geo, Jaymi'ego, Olly'ego, Chess i Ashley'a z 30 stycznia z Barbados :)





















































































































































































6.Josh i Chess przybywają na Barbados 28 stycznia :)







7.Tweet Jaymi'ego :) (później usunął) :D
8.Josh i Chess mieszkają razem w  Londynie :)

9.Josh odpisał wczoraj na DM fanki :)
10.Harriet i Louisa (siostry Geo) :)








1 komentarz:

  1. dziękuje ,że prowadzicie tego bloga , jesteście niesamowite !

    OdpowiedzUsuń