piątek, 11 lipca 2014

Chłopcy wczoraj ;)

Jcat popełniła samobójstwo z powodu hejtow ;( #RIPcuthbertcutex nie wiem jak wy,ale ja nie rozumiem co sie dzieje z tym światem, niewinni ludzie są obrażani o 'byle gó*no'. Nie znałam tej dziewczyny,ale była w tym fandomie i była naszą siostrą wiec.../Justa
Olly:
RIP CutbertCuteX to takie smutne! Myśle o twojej rodzinie' aww<3
JJ dał jej follow na tt (szkoda,że nie zdążył tego zrobić jak jeszcze żyła ;()
Prosiliście mnie o fakty na temat Olly'ego i Chess na razie mam kilka jak znajde więcej to dodam(plus na razie mam tylko o Olly;m bo o Chess nic nie moge znaleść) 
 chłopcy szukaja dziewczyn w wieku 18-26 lat do zagrania w ich teledysku;) KLIK
1.Chłopcy wczoraj w 12 again ;) KLIK
2.Chłopcy wczoraj w Capital FM :)
3.Chłopcy wczoraj w Radio1 :)
z instagrama chłopców: KLIK











4.Geo wczoraj ;)

5.Chłopcy wczoraj z fanami ;)























































6.Z wczorajszego snapchatu Geo ;)




7.Chłopcy wczoraj opuszczając Radio1 ;)







8.JJ dodał zdj Jaymi'ego i Geo ;)
9.Josh(napisał u usunął);'Nie moge uwierzyć że wygrałem konkurs na spotkanie moich IDOLI! KOCHAM UNION J" hahaha
10.Geo dodał na tt ;)
11.Cat dodała zdj JJ'a,Geo i Nataly jak byli na wakacjach w Cannes ;)
12.Nowe zdj chłopców ;)
13.Cat podczas wakacji z JJ'em w Hiszpani(była wtedy w 5 miesiącu ciąż), nie wiedzieliśmy wtedy jeszcze,że JJ zostanie tatą ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz