sobota, 4 października 2014

Newsy ;)

 Chłopcy maja dzis 2 koncerty ;)
1.Chłopcy 27 września podpisując perfumy ;)
















































2.Chłopcy 26 września ;)


3.Chłopcy 24 września na Amaze Me Lunch Party ;)















































4.Chłopcy 22 września ;)












 
5.Josh 20 września ;)

6.Geo 20 września z przyjaciółmi w Funky Buddha ;)








7.Geo.Ollie Marland i Luke Friend ;)
8.Josh dodał na tt ;)
9.Josh tydzien temu ;)

10.JJ i Geo tydzien temu ;)
11.JJ i chłopcy z zespołu @11_11music
12.Mama Josha dodała zdj z tamtego roku ;) są na nim siostry Josha Lucy i Sopie ;)
13.Mały JJ ;)










4 komentarze:

  1. Dużo tych zdj znalazłaś. Nie wiem skąd je wzięłaś, ale jest ich bardzo dużo ;)

    P.S. Jak możesz to byłoby mi miło, gdybyś dała mi follow na Twitter'ze, bo mam nowe konto, gdyż tamto zostało zablokowane. Przepraszam, że Cię o to proszę, bo trochę chamsko to wygląda, ale miło by mi było. (NattyUJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog <3
    Niedawno zainteresowałam się tym zespołem a ten blog bardzo mi w tym pomógł ;*
    Mam jeszcze takie jedno pytanko.
    Mogła byś jeżeli oczywiście wiesz napisać w jakim wieku jest rodzeństwo chłopców???
    Proszę ;)) Z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak mniej więcej, ale ten post był dodany ponad rok temu więc... http://wszystkoounionj.blogspot.com/2013/02/zdjecia-55rodzenstwo.html

      Usuń
  3. Hej :) Nie chce być natrętna, ale posty tu bardzo rzadko się pojawiają, a w życiu chłopców całkiem sporo się dzieje. Więc fajnie by było gdybyście dodawały choć raz na dwa tygodnie...
    Oferuje też swoją pomoc xD ndziaa2013@gmail.com

    OdpowiedzUsuń