niedziela, 5 maja 2013

Newsy:)/Chlopcy wczoraj:)/Inne :)

Chodziły plotki ze Josh jest w Nowym Jorku ale to nie prawda :) Wczorajszy dzien spedzał ze swoim wspołlokatorem Jordan;em ktory miał urodziny :) Jaymi ogladal wczoraj "Beautiful Thing" :) JJ byl z Cat i Lola a nie niadomo gdzie byl Geo :) Jeśli macie jakies pytania :http://ask.fm/Justynaa1D :)
1.Josh byl wczoraj na imprezie urodzinowej swojego wspołlokatora Jordan'a :)
2.George i JJ wczoraj z fanem :)
3.JJ, Cat i Lola byli wczoraj w Milk Shake City :)
4.JJ spotkal wczoraj fanki :)

5.JJ wczoraj u Cat z Lola :D 
6.Nowe zdj chlopcow z koncertu Beyonce (3 maj) :) byli na nim Jaymi, Olly, George i JJ :)
 tutaj  Parisa (byla dziewczyna Geo) i jej siostra :) Parisa to ta przy Geo :)



7.Nowe zdjecia chlopcow z krecenia filmiku do 'Chart Show" :)


8.Jedna z was prosila mnie wczoraj o przetlumacznie e-maila od Geo :)

"YEY To znowu moja kolej!
Ten tydzien był niesamowity z wielu powodow.Po pierwsze udostepniliśmy teledysk ! Po drugie dostałem przesyłke: 50 ciasteczek, do mojego mieszkania! Haha! Yummmmm
Wracajac do teledysku ! Podobał wam sie ? Mamy nadzieje ze tak! Musiałem jeździć 4 godziny deskorolka po śniegu i było zimnoo ale było warto ! 
Mieliśmy także sesje w parku linowym, ktory był bardzo fajny. Czuliśmy sie jak prawdziwe małpki.
Do zobaczenia nastepnym razem Jcats !
Kocham was!
George."
9.Geo i JJ z fanka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz