piątek, 24 maja 2013

Tłumaczenie wywiadu dla "Heat" i "Teen Now" :)

1.Tłumaczenie wywiadu dla "heat" :)


Josh:(nadal wyraźniej podekscytowany ze Kim trzymała na nim dłonie):To były piekne
dłonie ! (westchnienie)
JJ: To była bardzo ekscytujaca sesja !
George: Nigdy wcześniej nie byłem dotykany przez nieznajomego w ten sposob.
Jaymi: Nigdy nie byłem dotykany przez kobiete ! (śmiech)
Jesli poszedłbyś z kims nieznajomym na randke jaka by był twoj tekst na podryw ?
JJ:"Cześć jestem JJ, lubisz konie?"
Josh:"Cześć jestem Josh, masz jakieś zwierzątko?"
George: Jaymi,możesz byc nastepny, nadal sie zastanawiam...
Jaymi:Nie ! Ty jeśteś nastepny.
Josh: George! Dawaj!
George:(chichocząc) Nie wiem...
Josh: Trzy...Dwa...Jesteś na miejscu! Co sie stanie gdy gdzieś wyjdziesz ?
George:(panikując) Argh..Dobra! "Cześć jestem George! Wspaniale cie spotkać!"
(chichocze)
Jaymi: Mam jeden...
JJ:Powiedz !
Jaymi:"Masz mape? Zgubiłem sie w twoich oczach!" (wszyscy sie śmieją)
JJ:Ja moge poprostu powiedziec "Cześć jestem JJ, lubisz jeździc na kucykach? Bo ja tak
Jaymi: Aby być szczerym to myśle, że bdziesz walczyć, żeby ją wyciagnąć (dziewczyne na
randke)
Gdzie pojdziecie na randke?
JJ:Erm..pojedziemy na farme.
Josh:Chciałbym wziąść moją dziewczyne do Zizzi.
George:Chciałbym zabrać moja dziewczyne na wspaniała wycieczke na plaże, żebyśmy mogli
oglądac gwiazdy.
Josh: Jezu ! Ona nie bdzie prosic o esej ! (wszyscy sie śmieja)
Jaymi: Zamowiłbym dwa bilety do Rzymu i zabrał go na romantyczną kolacje na zewnątrz
Josh: nie widziałem budżetu! (ma na myśli jaka jest najwieksza kwota jaką ma zapłacić
na tej wycieczce)
Jaymi:...nastpnie wspaniały spacer o połnocy ulica św.Piotra i zwiedzanie wspaniałych
zabytkow we Włoszech.
JJ: mogłby zamienić ta farme na coś innego?
Jaymi:(z zadowoleniem) Jako jedyny jestem w zwiazku (jest zareczony z Olly'm od ponad
trzech lat). Jako jedyny mam jakieś sukcesy !
JJ:Chciałbym zabrać dziewczyne do Paryża.
Jaymi: Nie ! On na pewno chciałby zabrać cie na farme!
Pocałowałbyś ją na koniec ?
JJ:Chciałbym ja szybko pocałowac...
Josh: Chciałbym ja pocałowac szybko...(w tym momencie Josh powiedział coś tak
niegrzecznego, ze nie możemy tego opublikowac.Był bardzo zaszokowany gdy to wydobyło
sie z jego ust. Zrobił sie cały czerwony, zasłonił usta i powiedział 'przepraszam' do reportera
Reszta zwijała sie ze śmiechu) Przepraszam! Prosze nie ciągnijcie tego!
Jaka jest twoja ulubiona rzecz w ciele kobiety?
JJ:piersi!
George:lubie piekny tyłek..
Josh:płatki uszu, nie! oczy, na pewno oczy!
George:Uwielbiam oczy.
Jaymi: Myśle, ze wszyscy wiemy jakie partie ciała lubie najbardziej (wszyscy sie
śmieją) Zeby! (wszyscy śmieja sie jeszcze bardziej)
Jaka jest twoja technika całowania?
JJ:Powoli dotykaj jej twarzy...
Josh:Wroć do uszu!
JJ:niektore dziewczyny lubią gdy lize sie ich uszy...
Josh:(wyglada na zaszokowanego) Lizane?
JJ:Tak! To na prawde słaby punkt... tak?
Jaymi:(przewracajac oczami) Jestem na prawde szcześliwy, ze jestem gejem.
Jak długo odczekasz zanim do niej zadzwonisz?
Jaymi:Napisze od razu i podziekuje za taki piekny wieczor. Zostawie swoj numer i
bede czekał na odpowiedź.
George: Ja bym napisał"Mam nadzieje, ze jestes w samochodzie", nastepnie "mam nadzieje
ze jestes w domu", poźniej "mam nadzieje ze umyłaś zeby!" (wszyscy sie śmieja)

2. Tłumaczenie wywiadu dla "Teen Now" :)

Jak sie czuliście gdy słyszeliście "Carry You" w radiu po raz pierwszy?
George:JJ płakał...
JJ:Tak płakałem. Miałem łzy w oczach gdy czytałem co wszyscy pisza o tym na Twitterze.
I wypłyneło mi troch łez. To było po prostu wspaniałe-nigdy nie myśleliśmy, ze
usłyszymy nasza piosenke w radiu. Inne narodowości nas słuchaja-to jest po prostu
nieprawdopodobne.
Josh: Usłyszałem to pierwszy raz gdy byłem w aucie. Kompletnie zapomniałem, że to ma
być grane. Jechałem na mecz i gdy usłyszałem że ten facet mowi : "teraz Union J..."
zatrzymałem sie, zeby posluchac.
George: krzyczałeś?
Josh: Było dużo emocji. To była niespodzianka. To był najbradziej zwariowany moment.
George: Jedna z naszych fanek napisała nam, ze to bedzie grane w Australi!
JJ: To nieprawdopodobne, ponieważ facet ktory to prezentował, ze zajeło to mnostwo
czasu zanim ta piosenka pojawiła sie w Australijskim radiu, ale powiedział, ze sie mu
podoba. To szalone ponieważ ta piosenka w UK wyszła dopiero 24 h wcześniej.
Byliscie zdenerwowani myśla jak wasi fani ja przyjma?
Jaymi:Tak, ogromnie.
Josh:To było na prawde straszne.
Jaymi: Po tym jak opusciliśmy X Factora nikt nas nie osądzał... Prychodzili ogladac nas
na X Factor Tour, ponieważ tego chcieli ale z tym było inaczej.Muszisz o tym wiedziec.
Ale widzieliśmy tyle wspaniałych reakcji w internecie i cała nasza rodzina i zanjomi
powiedzieli, że to uwielbiają.
Josh: to tak jakby 7 miesiecy cieżkiej pracy sie przez to zawalilo (jakby sie piosenka
nie spodobała). To było nieprawdopodobne slyszec to w radiu pierwszy raz po tak
ciezkiej pracy.
Twitter był w milionach wiadomosci wiec:
George: Radio Capital powiedziało, że na Twitterze nigdy nie było tylu wiadomości
dotyczących jednego singla
JJ:byliśmy 4 razy w trendach.
WOW! Czy cieżko bylo zasnac dzien przed ukazaniem sie Carry You?
George: Josh spał u mnie i czułem sie jak w swieta Bożego Narodzenia ! Mogłem usłyszec
śpiewanie ptakow zanim poszedłem do łożka.
Josh: George i ja poszliśmy spac o 3.30 a obudziliśmy sie o 5.30. Spaliśmy tylko 2h.
To było szalone bo byliśmy bardzo zmeczeni.
Czy ktoś ze znanych osob napisał wam, ze podoba mu sie ta piosenka?
Jaymi: Ella (Henderson) i Jahmene (Douglas) napisali mi, że sie im podoba. The
Loveable Roquez też.
Jesteście zadowoleni ze nie śpieszyliście sie z wydaniem singla?
George: Mieliśmy tour i inne rzeczy ale to było ważne zeby znaleść czas żeby skupić
sie na piosence.
Jaymi: To by było determinujace jeśli byśmy odnieśli sukces lub nie. Tour i reszta
były świetne, ale to jest właśnie jak tworzymy swoja własną przyszłość. Wiec czekanie
aż do teraz było właściwą decyzja. To zmuszało nas do skupienia gdy nagrywaliśmy
piosenke. Nagraliśmy juz poł płyty. Zajeło nam to dużo czasu zanim wybraliśmy jaką
piosenke pokazac jako pierwszą. I prawdopodobnie, sądząc po reakcjach podjeliśmy
właściwa decyzje.
Czujecie presje, zeby to sie stalo Numerem 1?
Wszyscy: tak
Jaymi: Żeby nie skłamac czuje ogromna presje. Tu jest bardzo dużo zespołow ktore
oczekują sukcesu np. The Wanted i 1D tutaj jest wiecej wspaniałych zespołow-zwłaszcza
tych z X Factora. Zdobycie numeru 1 jest marzeniem. To jest właśnie to czego bardzo
chcemy.
Josh: Trzymamy kciuki !
Jak bedziecie świetowac gdy osiagniecie numer 1 ?
Josh: wielka impreze!
George: Zaprosimy wszystkich naszych idoli!
JJ:Chciałbym zaprosic całe nasze rodziny i znajomych poniewaz oni cały czas byli z
nami.
George: Oh! i ta dziewczyna ktora śpiewała na you tube nasz cover. Znalazłem to
wczoraj! Na prawde chciałbym ją poznac! Jest nas trzech.
Josh:Jest oficjalnie zaproszona, jeśli to przeczyta.
George: Follownołem ja na Twitterze gdy to zobaczyłem.
Kto bedzie pierwsza osoba do ktorej zadzwonicie gdy osiagniecie numer 1?
JJ:moi rodzice!
Jaymi: Moja babcia-ona prawdopodobnie kocha to piosenke. Moja mama pusciła to jej i
jej przyjaciołom. Zadzwonie najpierw do niej.
JJ:myśle ze zaczne płakać jeśli zodbedziemy numer 1.
Jaymi: Ja nie bede płakał. Myśle ze bede za bardzo podekscytowany żeby płakać.
George: Nie wiem cco zrobie.
Wiec bylście zamknieci w studiu na całe godziny. Czy było trudno spotykac sie z
rodzina i znajomymi?
Josh: Tak, było trudno.To jest to co masz do zrobienia, czym sie interesujesz. Ale
było warto.
George: Mozesz też to wszystko zostawic...
Josh: To nasze marzenie wiec nie cały czas spedzony w studio był nudny. Mieliśmy
dobrą zabawe.
Jaka była najzabwaniejsza rzecz jaka wydarzyła sie tam?
George: JJ uczył nas taczyc.
JJ: w zasadzie to była ta grupa dziewczyn Miss A. To Koreska grupa ktora śpiewa POP.
Powiedzieliście ze oni wroca w styczniu.
George: oni byli wspaniali!
JJ: w zasadzie ja i George zaczelismy tanczyć ten taniec rutynowo na Tour.Pracowalismy
nad tym bardzo długo a Jaymi'emu zajeło to 5 min żeby tanczyc to bardzo dobrze.
Chcielibyście podbic Ameryke z 1D i Cher Lloyd ?
JJ: tak! Spotkaliśmy sie razem w Ameryce.
George;Mamy bardzo duzo fanow z Ameryki na twitterze. To jak 30% wszystkich fanow.
Chcielibyśmy spotkac ich wszystkich.
Jaymi: Spotkaliśmy sie razem w Ameryce i tam zaczela sie nasza przygoda.
Czy kiedykolwiek byliscie starstruck (?)
Josh: Miałem na prawde niezreczny moment z Ne-YO gdy byłem w X Factorze. Ja i JJ
byliśmy w toalecie i spieszyliśmy sie żeby usłyszec Let Me Love You, bo na prawde
chcieliśmy zobaczyc Ne-Yo gdy ma probe. Gdy otworzyłem drzwi Ne-Yo stał naprzeciwko mnie.
zapytałem czy wszystko w porzadku. JJ został w środku. To było bardzo niezrczne, ale
Ne-Yo mowi że było fajnie.
Jacy sa wasi fani ? w trzech słowach:
JJ:zwariowani.
Josh: kochani.
Jaymi: dbajacy, lojalni.
George: zabawni.
Josh: utalentowani.
George: wspaniali.
Jaymi:piekni.
George: dzicy.
JJ: dzicy?
George: umieja być dzicy.
Josh. trudno ująć to w trzy słowa.
Jaka znana osoba followuje was na twitterze ?
JJ:David Walliams
George: Little Mix, widizałem ze followneły nas ubiegłej nocy.
Kto jeszcze?
George: James Arthur.
JJ: zawsze patrze na twittery sławnych osob czy nas followneli. I gdy to zrobia jestem
bardzo podekscytowany.
Chcecie żeby kto was follownął?
George: chciałbym żeby to była Byonce.
Jaymi: ja chciałbym żeby to był Justin Bieber.
Josh: myśle że gdyby follonął nas Justin Bieber ilość naszych followersow wyniosła by
ponad milion.
George: wydaje mi sie że on ma ponad 30 mln followersow.
jaka rade dalibyście komus kto wybiera sie do X Factora?
Jaymi: cieszyc sie tym. To polega na tym żeby sie zabawić. OcZywiście jurorzy musza
wiedziec ze traktujecie to powaznie ale publicznosć uwielbia ogladac ludzi ktorzy
kochaja to co robia.
JJ: nie wstydź sie być soba.
Jaymi: śpiewaj piosenki popularne. Piosenki ktore znaja wszyscy.
Josh: Nie wstydź sie śpiewac piosenek po swojemu. Nie musisz robić tego dokladnie tak
jak jest w oryginale. Śpiewaj tak jak chcesz.
Jaymi: zanim tam pojdziesz musisz sie zdecydowac jakie piosenki chcesz spiewac. Jeśli
chcesz śpiewac jazz nie daj zmusić sie do spiewania rock'owych piosenek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz