środa, 24 października 2012

Fakty 6 ! :)

137.Ulubione powiedzenie JJ to "woop woop" :D
138.Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką fan powiedział do was?
Zaszłam z wami w ciąże :D-Union J :)
139.George miał 10 lat gdy pierwszy raz sie całował :D
140.Chłopcy wolą pudding od ciasta:)
141.George ma 4 kurtki Uniwerki:)
142.Ulubiona piosenka chłopców w wykonaniu Bruna Marsa to "Talking to the moon"
143.Co najbardziej lubicie w swoich fanach?
UJ:"Każda i każdy z was jest piękny i jesteście najlepsi na swiecie"!
144.Ulubione słodycze?
George:"Owoce i czekolada orzechowa" :D
145.Ulubiona kreskówka Georga to "Spongebob" :D
146.Ulubione show chłopców to X-Factor :D
147.Ulubiona piosenka chłopców w wykonaniu One Direction to "One Thing" :)
148.Najstraszniejszy sen jaki kiedykolwiek miałes?
George:"Że żyłem w "Paranormal Activity" to takie straszne...haha"
149.Ulubiona rasa psa chłopców sa Boxery :)
150.Gdy Josh był młodszy chciał byc piłkarzem :)
151.Na 3 Live Show śpiewali"When love takes over" Kelly Rowland's :)
152.George był wyśmiewany w szkole:(...biedny...
153.Jaymi uwaza, ze wszystkie JCats sa sexy :D (Gdyby mnie spotkał to by zmienił zdanie:D)
154.George kocha Hallowen:)
155.Chłopcy powiedzieli że to świetnie że ludzie porównują ich do One Direction bo oni osiągneli naprawdę wiele ale chcą być po prostu sobą :)
156.“Byłem naprawdę niski. Wszyscy chłopcy uwielbiali grać w piłkę nożną, a ja chciałem tylko grać na mojej gitarze"-George
157. “Zawsze byłem wybierany ostatni, bo nikt nie chciał grubasa, który nie umiał grać"-George
158."Najgorsze było kiedy graliśmy w piłkę i jedno z dzieci celowo kopnął piłkę najmocniej, jak tylko mógł we mnie. Nadstawiłem ręce, żeby ochronić twarz i skończyło się na złamaniu mojego nadgarstka"-George
159.Starszy brat George'a - Will, ma 23 lata ;)
160.Union J zostało utworzone przez Louisa Walsha 23 września 2012 roku :)
161.Twittery siostry i brata Georga:) Harriet:KLIK Will:) KLIK
161.Lou Walsh powiedział, ze uważa, ze Simon obawia się, ze Union J będzie lepsze od One Direction :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz