wtorek, 23 października 2012

Zdjecia 6! :)/Inne:)

1.Chłopcy wczoraj przed hotelem :)










do mnie dzwoni :D


2.George był wyśmiewany w szkole:( Biedny...:(
“Byłem naprawdę niski. Wszyscy chłopcy uwielbiali grać w piłkę nożną, a ja chciałem tylko grać na mojej gitarze"
“Zawsze byłem wybierany ostatni, bo nikt nie chciał grubasa, który nie umiał grać"
"Najgorsze było kiedy graliśmy w piłkę i jedno z dzieci celowo kopnął piłkę najmocniej, jak tylko mógł we mnie. Nadstawiłem ręce, żeby ochronić twarz i skończyło się na złamaniu mojego nadgarstka"
3.George wczoraj z Alisha:)
4.Josh wczoraj :)


5.Josh dodał na tt :D
6.JJ dodał na tt :)

7.Umarłam *.*
8.George jaki wzrok*.*

9.Młody JJ z dziewczyna:D
10.Brat Josha-Callum :)
11.Brat Georga-Leo :)





1 komentarz:

  1. Co do 2 to mam ten sam problem. Niektórzy ludzie nie rozumieją tego jak to jest być wyśmiewany z powodu swój wzrostu, wagi, wyglądu czy stanu majątkowego bo to są w większości fejmy i oni sami nie rozumieją jak to jest. Ale ogólnie to fajnie tego bloga prowadzicie. @KlaudiaReal

    OdpowiedzUsuń