poniedziałek, 29 października 2012

X-Factor !:) Inne:)/Stare zdjecia/Opis spotkania Union J przez fanke :)

Na poczatek mam kilka spraw:) Po pierwsze chciałabym strasznie podziekowac za te miłe komentarze pod poprzednim postem! Miło usłyszeć, że ktoś docenia to co robie:) Dziękuje! :) Po drugie, dopiero wczoraj zobaczyłam, ze chłopcy tydzień temu pytali jaka jest nasza ulubiona piosenka Beyonce i wiekszosc odpowiedzi była "Sweet Dreams"! I jak tu ich nie kochac?! A po trzecie w ich FAVE znalazlałam coś takiego:"UJinXF"*OMG they copy1D "UJintoursomeday"OMG they copy 1D "UJbreaht" OMG they copy 1D! Nie rozumiem dlaczego ludzie uważajaa, ze chłopcy kopiuje 1D...przecież to jest nie prawda! Jakoś nikt nie posadza o to Distric3 tylko UJ... Dobra nagadałam sie :D

1.Chłopcy wczoraj w X-Factor:)Byli w dogrywce! Możecie w to uwierzyć?! ale na szczeście przeszli dalej! Nie moge zrozumiec bo przeciez w trzecim live show przeszli na poierwszym miejscu!
Dogrywka:
zdjecia:












2.Chłopcy przed wczoraj z fanami:)





.
3.Chłopcy przed wczoraj na czerwonym dywanie:)

4.Chłopcy na 4 live show:) które wam sie najbardziej podoba? :)
5.Opis spotkania chłopców przez fanke:)
nie spodziewałem się że ich spotkam! I po prostu czekałam w kolejce do X Factor! Następnie samochód zatrzymał się i zauważyłam, że JJ siedział w przedniej części,więc poszłam tam hahha. Zaczęłam machać i mi odkiwał. Jednakże, zaczęli filmować ich wydostanie z samochodu, a następnie zaczęli kierować się do mnie, Spotkałam JJ pierwszego i był tak piękny,ale rzeczywiście trochę nieśmiały. Zapytałam go, jak się czuje, a on powiedział, że jest podekscytowany / zdenerwowany. George i Josh przyszli razem i oboje zapytali mnie o moje imię i pocałowali w policzki, ja i mój przyjaciel rozmawialiśmy z nimi przez około 7 minut, co było niesamowite! Rozmawialiśmy o ich podekscytowaniu. I o zapytał mnie, jak mi minął dzień. George nawet tańczyli dla nas, bo zapytał, czy ma zamiar oglądać występ Taylor Swift. Zachowywał się ja ‘hell yeah, I will be busting some moves tonight’.". Zrobiliśmy zdjęcia i wszystko, a potem dołączył do nas Jaymi.. Zrobiliśmy zdjęcia z nim! Pożegnaliśmy się i pocałował mnie każdy z nich jeszcze raz i przytulił. Zaczęli wracać do studia, ale kieszeń Josha się zacieła( lub zaczepiła o ogrodzenie) i musiałam mu pomóc. TRZYMAŁAM RĘKĘ W JEGO KIESZENI! Lol to było świetne. Wszystkie byłO tak piękne i nie mogę się doczekać, aby spotkać się z nimi jeszcze raz :)

6.Z Club Rose 22.10 :)

7.Z Myspace Jaymiego:)


8.Will,george,Harriet,Louisa lub Annabelle:)
9.Chłopcy zmienili zdjęcie w tle na swoim twitterze:)
10.Jaki poważny George :D
11.Awww<3

12.Joshy<3

13.Stare zdjęcia Jaymiego:)

14.George i Parisa:) (jego była dziewczyna:) Była z nim w zespole :)













15.Nowe stare zdjecia JJ :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz