wtorek, 18 grudnia 2012

Day Break :) Inne :)

Tu macie jak głosować, zeby chłopcy wygrali nagrode :) Trzeba pisać na tt Vote Union J #CelebrbritainAwards :) KLIK
1.Chłopcy byli wczoraj w Day Break :)
video :)
George <3




Jaymi <3



JJ <3



Josh <3



razem <3









2. Z chłopcami w Cardiff byli też znajomi George'a i jego siostra :) George i Josh ze znajomymi :)


 ta dziewczyna to Emily :)
3.Nowe zdjęcia z klubu " Play" :)
 haha <3




4.Klub "Pulse" w Cardiff :) Nowe zdjecia :)
George :)









Josh :)



Jaymi :)

JJ :)





Gaymi :) (uwielbiam ich tak nazywac :D )






Gosh :)

Josh i JJ :)


JJ i George :)
razem :)






















































































5.Harriet dodała na tt z podpisem "Przygotowania do koncertu" :)
6.George przygotowuje sie do wystepu w Cardiff :)
7.George z pieskiem :)
8.JJ z fanka wczoraj :)
9.Jolly <3
10.Fanka opisała swoje spotkanie z chłopakami :)

MOJA HISTORIA Z UNION J - WTOREK,13 GRUDNIA, 2012 - Bushwackers, Swindon.

To był mrożny wieczór, temperatura musiała być poniżej 0 stopni. B...
yłam z moim tatą, mamą i moją siostrą Megan, czekaliśmy na zewnątrz Bushwackers by spotkać Union J. Menager klubu powiedział mi tydzień wcześniej, że mogę spotkać ich tam na próbie. Było tam około 11 dziewczyn czekających na nich na zewnątrz - Ale oni jeszcze nie przyszli.

Po około 15 minutach, George wyszedł zza rogu, za nich Josh, JJ a później Jaymi szedł paląc papierosa z ich menagerem. Przytulili kilka osób, podczas gdy szli do głównego wejścia baru. Wszyscy mogliśmy usłyszeć jak przygotowują się na próbie i mogliśmy zobaczyć trochę przez żaluzje w oknie. Śpiewali Love Story, When Love Takes Over, Sweet Dreams i kilka innych. Ich menager wyszedł na zewnątrz i powiedział do wszystkich: "Pozwolę wam wejść na próbę, ale bez wygłupów bo zostaniecie wyproszeni, po prostu stójcie tak jak teraz w kącie sali.”

Więc wszyscy poszli za nim do środka, a chłopcy właśnie kończyli występ i robili sobie zdjęcia z pracownikami klubu. Ja i moja siostra, byłyśmy najpierw z lewej strony tylnej części sali, i George podbiegł do nas radośnie przytulając mnie i moją siostrę. I powiedział do nas "Cześć dziewczyny! Miło was poznać, jak się macie?" Kiedy mnie przytulał powiedział do mnie: ”Podoba mi się twój płaszcz” a ja nie chciałam tego powiedzieć, ale wymsknęło mi się i powiedziałam ”Ty mi się podobasz” a on zachichotał i odpowiedział "Też Cię kocham”. Kiedy zrobiliśmy sobie z nim zdjęcia on podpisał ich zdjęcie ode mnie i powiedział: ”Ej, to nasze nasze zwycięskie zdjęcie!”. moja siostra zaczęła opowiadać mu o tym, kiedy podpisał się na moim obrazku a on powiedział ”Ten rysunek był bardzo słodki” A potem dałam mu mój lis, a on podziękował mi i uśmiechnął się. Przytuliłyśmy go i powiedziałyśmy "Papa George!"

Następnie Josh przyszedł i przytulił nas obydwie w tym samym czasie i powiedział "Witam panie, co słychać?" Kiedy zrobiłyśmy sobie z nim zdjęcia powiedział: ”Dziewczyny, musicie być przemarznięte!”. ”Jak długo jechałyście?” a my powiedziałyśmy ”Tylko 40 minut” a on powiedział coś w stylu: "Gdzie mieszkacie?” a my: ”Oxford” a później zapytał: ”Zaraz po tym wracacie do domu?” a my przytaknęłyśmy: ”Tak tak, wracamy do domu.” a on: ”Dobrze, jedźcie bezpiecznie” Kiedy podpisywał zdjęcie ode mnie, roześmiał się, popatrzył na mnie i powiedział: ”To najbardziej żałosny autograf jaki kiedykolwiek podpisałem. Założę się, że mógłbym to zrobić lepiej.” Wtedy pożegnał się i uścisnął nas na pożegnanie.

Następnie przyszedł do nas JJ i tuląc nas powiedział: ”Hej dziewczyny, jak się macie?” Zrobiłyśmy sobie z nim zdjęcia, a kiedy już miał podpisywać zdjęcie ode mnie powiedział: ”O mój Boże, dlaczego wybrałaś to zdjęcie? - Wyglądam jak Indianin!”. ”Kiedy robiliśmy tę sesję, oni nałożyli na mnie tyle makijażu, że byłem przerażony!” Wtedy pożegnał się i znów nas przytulił.

Później przyszedł Jaymi, przytulił nas obydwie i powiedział: ”Cześć, jestem Jaymi, miło mi was poznać!” Kiedy skończyliśmy robić sobie zdjęcia, wziął zdjęcie ode mnie i powiedział: ”Ej, to nasze tło na twitterze, no nie? Nie pamiętam, moja pamięć jest kiepska”. ”JJ wygląda strasznie śmiesznie na tym zdjęciu, jak totalnie inna osoba!” Przytulił nas i pożegnaliśmy się.
Gdy już wychodziliśmy, George skończył rozmowy ze wszystkimi, więc Megan podeszła i powiedziała: ”Hey, George, czy mogę zająć Ci sekundę?” a on odpowiedział: ”Tak, pewnie, o co chodzi?” a ona powiedziała: ”Pocałuj Carys do zdjęcia" a on: ”Tak, pewnie, już!" i zasadził buziaka na moim policzku. Kiedy zrobiliśmy sobie zdjęcie, zaczęliśmy chichotać, podziękowałyśmy mu i pożegnałyśmy się.

I to była moja noc! Było na prawdę niesamowicie. Napisałam tutaj większość z naszej rozmowy, ale było tego trochę więcej. :) Marzenie się spełniło i poznałam najmilszych chłopaków jakich kiedykolwiek spotkałam. Po tym wszystkim, zastanawiałam się, jakim sposobem ich spotkałam, ale to stało się bardzo prosto, coś jak przypadek. TO BYŁO NIESAMOWITE! ;)

- Carys x

zdjecie które podpisali chłopcy :D To o tym zdj JJ mówił, ze wyszedł na nim jak Indianin :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz