środa, 26 grudnia 2012

Zdjecia 30 :)/Inne :)

1.Miesiac po ukazaniu sie albumu w 2013 roku Jaymi i Olly planuja ślub <3 YEAH ! :D
2.Rozmowa JJ'a z fanka :D
JJ :*mówi o koncercie*To będzie dobre! Przyjdziecie?
ktoś tam : Jasne że tak !
dziewczyna:To jest niesprawiedliwe bo nie mogę pójść..
JJ:dlaczego?
dziewczyna: bo jestem za młoda.
JJ: Naprawdę? ile masz lat?
dziewczyna:16
JJ: całkiem w porządku,kiedy ja miałem tyle lat wymykałem się do klubów cały czas!
dziewczyna: naprawdę?
JJ:Tak, to nie jest takie trudne ..
dziewczyna:to miałeś fałszywy dokument tożsamości?
JJ: Jasne że tak, powinnaś przyjść! *uśmiechnął się*
dziewczyna: ale..
JJ:Przyyyjdź! *zostaje odciagnięty od fanek przez ochrone,dla bezpieczeństwa*
I jak my mamy brac z niego przykład? :D
3.Josh napisał że święty mikołaj dostał się do jego domu kominem i zjadł mu mince pie (takie ciasteczka z nadzieniem w środku) ostatniej nocy! :D Haha :D biedny Josh :D
4.Tata George'a napisał, ze ostatnio George spoźnił sie na pociag do domu, ale jakies fanki go podwiozły i mogł spedzić świeta z rodzina :) aaww<3
5.27 grudnia chłopcy maja koncert w "The Buttermarket," Shrewsbury
6.Zyczenia od George'a dla jego siostry Harriet :) :
 MASSIVE Happy Birthday to my beautiful little sister! George X #HAPPYBIRTHDAYHARRIETSHELLEY - trend it as a birthday pressie :)x
7.Harriet konczyła wczoraj 17 lat nie 16 :D Pomyliło mi sie :D Jej tort :)
8.Josh wczoraj u siebie w domu :)
9.Chłopcy 3 dni temu :) Swietne maja te bluzy :D



10.Jolly <3
11.haha :D
12.Zdjecia z klubu "Garage" w Glasgow :)





































































































 aww<3






1 komentarz:

  1. wkurzyłaś mnie, nie kopiuj nic z Union J Polska a jak już to robisz to nwm napisz 'via UJPL' czy coś w tym stylu, a nie tak bezczelnie urządzasz sobie blożka na podstawie GSPL,UNION J POLSKA &UJPL !

    OdpowiedzUsuń