czwartek, 21 lutego 2013

Chlopcy wczoraj/Aberdeen/Inne :)

Siostra Geo (Harriet) niedawno zdala prawo jazdy i George jej gratulowal :) Olly napisal ze bedzie jutro na X Factor Tour i zeby sie go nie wstydzic tylko podejsc powiedziec czesc :) Juz za 3 DNI urodziny JAYMIEGO ! :D
1.Chlopcy wczoraj :)
Joshy :)
JJ :)
Geo :)
Jaymi :)
razem :)




2.Geo dodal na tt. Podziekowal za kartke i napisal ze postaraja sie follownac wszystkie osoby ktore na niej sa :)
3.Joshy dodal na instagrama  :)
4.Jaymi i Rylan wczoraj :)
5.Chlopcy 19 lutego :)
Geo :)
Jaymi :)
JJ :)

Josh :)




razem :)








6.Z wystepu chlopcow 19 lutego w Aberdeen :)











7.JJ przez przypadek sprawil ze jego piesek zginal :(
"Kiedy mialem 11 lat, mieszkałem przy autostradzie. Mielismy niemieckiego psa i ona byla na prawde piekna.
Moj tata powiedzial, ze moge ja zabrac na spacer. Zabralem ja na spacer po polu i nigdy nie spuszczalem jej ze smyczy,
ale potem z jakichs powodow gdy bylismy blisko autostrady spuscilem ja-nie wiem
dlaczego to zrobilem.Wybiegla na autostrae i zostala uderzona. Pobieglem do domu
krzyczac, pozniej musilaem wrocic i ja znalesc. To bylo obrzydliwe."
8.Jahmene, Ella i Jaymi :) Jahmene dodal na instagrama :)
9.Siostra JJ'a (Otea) zrobila banner dla chlopcow <3
10.Jaymi Diva :D
11.lol :D jakas Directionerka napisala ze to Zayn a nie Josh :P






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz