niedziela, 17 lutego 2013

Fakty 13 :)

330.Josh na wszystkie piosenki One Direction na swoim iPodzie :)
331.George idzie do Josh'a gdy chce sie posmiac, do Jaymi'ego gdy ma problem, a JJ to jego 'little buddy' idzie do niego po prostu porozmawiac :)
332.George uwaza ze jest trudny w zwiazkach, szybko sie nudzi :)
333.'W szkole zawsze dostawalem upomnienia za to ze rozmaiwam na lekcjach. Raz pani powiedziala mi zebym przestal jej przerywac a ja tego nie zrobilem i rzucila mi olowkiem w glowe'- JJ
334.'Zabilem rybe. Zlapalem lososia i uderzylem go w glowe drewniana lyzka. Wtedy moglismy go ugotowac'-JJ
335.'Kiedy mialem 10 lat rzucalem nowa konsola braci po calym pokoju. Bylem zly'-George
336.Josh doil raz krowe :) Mowi ze to bylo dziwne uczucie :)
337. Na randce George oblal sie woda z toalety i caly smierdzial jakimis chwastami :)
338. Gdy Josh poszedl poszedl ze swoja dziewczyna zorientowal sie ze jego ex siedzi za nimi :D
339.JJ raz na randce z dziewczyna czul sie bardzo znudzony bo ta mowila caly czas o sobie. (biedny JJ) :D
340.Tydzien po poznaniu z Olly'm Jaymi zaprosil go do swojego mieszkania a ten prawie wszedl na jego sciane :D
341.Josh zostal przylapany na calowaniu sie z w szatni dla dziewczyn :D
342.Idealna dziewczyna dla George'a to taka ktora potrafi go rozsmieszyc :)
343.Idealny chlopak dla Jaymi'ego to taki na jego poziomie z dobrym poczuciem humoru :)
344.Idealna randka George'a byla w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym do ktorego sie wlamali:)
345.Idealna randka dla JJ'a byla w lodce :) Mowi ze bylo bardzo romantycznie :)
346.Idealna dziewczyna dla Josh'a to taka ktora jest  wyluzowana, spokojna i zabawna :)
347.Idealna dziewczyna dla JJ'a to taka ktora jest zabawna :)
348.Josh zabral raz dziewczyne do Nowego Jorku :) To byl prezent świateczny dla niej :) (aww<3)
349.JJ mowi ze chcialby sie umowic na randke z fanka :)
350.Ulubiona aktorka JJ'a jest Michelle Keegan :) KLIK
251.'Czytałem opowiadanie na Tumblr, gdzie byłem synem Harry'ego Styles'a i Louis'a Tomlinson'a' - George :)
252.George zmienial szkole 3 razy bo byl zastraszany...
253.'Jesli pokochalbym jakas fanke, mogłbym sie z nia umowic'-George :)








1 komentarz:

  1. Najśmieszniejszy jest fakt 251. Jak przeczytałam, to nie mogłam przestać się śmiać.

    OdpowiedzUsuń