poniedziałek, 4 lutego 2013

Zdjecia 50/Inne :)

Jak chcecie cos brac z tego bloga to spoko tylko piszcie ze stad bierzecie ok ? Bo wiem ze pewna osoba kopiuje pewne rzeczy i nawet nie podpisze skad to wziela... JJ wczoraj napisał, że źle sie czuje i że musi sie połozyc do łożka :D Tata Geo, jego żona, Louisa, Annabelle, Leo, Archie i Spencer i Will beda dzis na X Factor Live Tour :)
1.Josh wczoraj :) Wczoraj ogladali horror Sinister w domu George'a taty :) George napisał, ze Josh sie troche boi :D Chyba wszyscy wchłopcy tam spali :)
2.George wczoraj :)


3.Geoge w hotelu :) (podobno wczoraj ale nie jestem pewna :) )

4.Chłopcy z fankami :0 (nie wiem kiedy :D) George w okularach ! :D
5.Jaymi przed wczoraj w Cardiff w klubie Pulse :) Był tam razem z Rylan'em i Chris'em :)
6.Shellet <3
7.JJ jak był w domu to zrobił siostrze niespodzianke i poszedł po nia do szkoly :D (awww<3 kiedys po nasze dzieci tez bedzie chodzil :D LOL :D
8.Mama Josh'a w gazecie :)
9.Will poszedł wczoraj ze swoim małym braciszkiem Spencer'em na spacer :)
10.Annabelle wczoraj w onesie JJ'a :D (troszke za duze :D)
11.Rodzinka Shelley :) (ten pan z dzieckiem to tata George'a i Spencer, koło niego w białej bluzce Louisa obok George i Anabelle, ten chłopczyk w zielonej bluzie to Archie a w pomaranczowej koszulce Leo) Wiecej nie wiem :)
12.Spencer <3

13.Annabelle, Leo, Louisa i nie wiem kto :D (ale wiem ze ta dziewczynka byla tez na nagraniu gdzie Archie opowiadał o potworach z pod łozka :D)
14.haha :D JJ rozwala system :D
Josh: Jak dużo macie onesies?
Jaymi: Ja mam 4.
Geo: Ja mam 3.
JJ: O czym my mowimy? (LOL :D)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz