wtorek, 1 października 2013

Chłopcy wczoraj/Inne :)

Chłopcy zabrali dziś George'owi telefon i go podpisali :)
Josh napisał:'4/4!!"
JJ:'Georgey Porgey dbaj o siebie i pracuj, pracuj, pracuj, pracuj'
Jaymi:'Badź silnyx'

Na Viva.pl pojawił sie teledysk do 'BL' :) Dodawajcie to na tt lub fb i może uda nam sie zobaczyc go w telewizji :)Union J Challenge 3 : KLIK
1.Chłopcy wczoraj w Londynie z fankami :)











2.Okładka płyty z JJ'em :)
3.Chłopcy wczoraj podpisywali płyty :)
4.Chłopcy podczas podpisywania książek w Birmingham :)-28.09 :)













5.Fanki wczoraj zabrały Geo telefon, dodały swoje zdj i dały sobie follow :P
6.Nowe zdj Josh'a :)
7.JJ mowi o dziecku :)
'Rozmawiając z JJ'em dowiedzieliśmy sie, że trzymał to w tajemnicy przed aymi Hensley, George Shelley i Josh Cuthbert, ponieważ dziecko było nie planowane.
W wywiadzie do Rehab mowi otwarcie:
'To była ogromna niespodzianka. Panikowałem, ponieważ nie staraliśmy sie o to, i było to ogromnym szokiem, ale wieże, że wszystko dzieje sie z jakiegoś powodu i nie moge sie doczekać. Byłem bardzo zdenerwowany przed powiedzeniem ludziom. Byłem przerażony, ponieważ nie wiedziałem jak zareagują. Wiedziałem kilka miesiecy zanim powiedziałem o tym chłopakom. Nie chciałem trzymac tego w tajemnicy, ale czekałem na odpowiedni czas, nie chciałem ogłaszać tego po pierwszym singlu, ponieważ ludzie zaczeliby panikować. Ale oni wszyscy zareagowali wspaniale. George jest jeszcze bardziej podekscytowany niż ja bo uwielbia sie przytulać'
Caterina jest prawie w 7 miesiącu ciąży i JJ może spodziewać sie dziecka przed Bożym Narodzeniem. Mowi:
'Nie znamy płci, ponieważ chcemy aby to była niespodzianka. Nie panuje sie ożenić, to nigdy nie było tematem naszych rozmow. Chce skupić sie na byciu ojcem i pracy w zespole. Chce jeszcze raz zapewnić, że to nie ma wpływu na moją pozycje w Union J, na pewno nie odchodze'

8.Nowe zdj JJ'a :)
9.Aaron i Amber wczoraj :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz