sobota, 26 października 2013

Chłopcy wczoraj:)/Nowy cover:)/Tłumaczenie wywiadu:)/Inne :)

 Chłopcy beda dzis w Xtra Factor razem z Shelley Smith :) Gwiazdunieapisały o głosowaniu na najprzystojniejszego meżczyzne i o tym, że Josh wygrał :) KLIK
1.Chłopcy wczoraj na podpisywaniu 'Our Story' w Leicester :)










 2.Chłopcy wczoraj podczas podpisywania 'Our Story' w Sheffield :)


















3.Zapowiedź BL The Movie :) Josh chciał zagrać JJ'a, JJ Geo, Geo Jaymi'ego a Jaymi Josh'a :D KLIK
4.Chłopcy 24 października na Poppy Apeal :) KLIK
5.Chłopcy w Friday Download zaśpiewali Road (cover Katy Perry) :) KLIK
6.Nowe video z chłopcami :) KLIK
7.Chłopcy dziekują za kupowanie BL :) KLIK
8.Free Radio Live :) KLIK 
9. Celebrity Juice: Halloween Special :) KLIK
10.Chłopcy w 'Shout' :)
11.Chłopcy w 'We Love Pop' :)
12.Wywiad dla 'Heat' :) Chłopcy mowia o Siri (aplikacja na iPhonie), cat, Geo jako kierowcy i Selenie Gomez :)
Jak na ciebie mowi Siri? (aplikacja w iPhonie)
Jaymi:'Moja Siri mowi na mnie 'Jaymi z Union J'

Zaprogramowałeś ją, żeby tak do ciebie mowiła?
George:'Yeah! ale zawsze jak probuje to włączyć, to nie działa!'
Josh(głosem Siri):'Przepraszamy, coś poszło nie tak'
Jaymi:'Ohh zamknijcie sie!'

Sprobujmy wiec
Jaymi (probując właczyć Siri-ale nie chce działać) O nie! nie chce znaleść stacji benzynowej...(mowi do Siri) Kim ja jestem? (Siri odpowiada) Jesteś Jaymi z Union J, tak przynajmniej mi powiedziałes'

Nie myślisz, że to troche żenujące?
Jaymi:'Rozmawiam też z prawdziwymi ludźmi...'

George, zdałeś prawo jazdy! Gratulacje
George:'Zdałem!'

Chłopcy dawali ci jakieś lekcje? Wszyscy możecie teraz prowadzic?
JJ;'Yeah'
Jaymi(pyta Siri):'Czy George Shelley potrafi prowadzic?(Siri  nie rozumie) Nope, ona nie umie.Prawdopodobnie jest dziewczyną George'a'

Jak dużo razy probowałeś zdać?
George:'Trzy!'

Bardzo dobrze! Wiec bedziesz probował kierowac tour busem?
George:'Nie... ale ukradłem kiedys tour bus'
Josh:'George probował nie przekroczyć limitu szybkości. Jeśli światło zmieni sie na żołte on prawdopodobnie zatrzyma sie i zawroci.
George:'Yeah, na pewno...'
Josh:Przejechaliśmy 10km w godzine, a jego najszybsza predkość to 20km/h, dla pewności, że nie przekroczy szybkości'
George:'To dlatego, że w samochodzie była kobieta w ciąży! Chciałem uważać!'
Jaymi:'Wiesz jak to jest jak spadnie śnieg i jedziesz bardzo wolno,żeby nie wpaść w poślizg? Cułem sie wtedy jakby spadł śnieg'

Jak czuje sie twoja piekna pani JJ? Ile jeszcze czasu zanim zostaniesz tatą?
JJ:'Yeah, ona czuje sie dobrze! I pod koniec roku wiec yeah, to stanie sie już niedługo! Już mamy wszystko dla dziecka i nasi fani są niesamowici-dają nam mnostwo prezentow i innych rzeczy'

Geirge, co sie dzieje z Selena?
George:'Nic, kompletnie nic!'

Rzuciła cie?
George:'Nie, nigdy nie byliśmy razem'

Popatrz mi w oczy!
George:'Właśnie to zrobiłem'

Spotkasz sie z nią ponownie?
George:'Prawdopodobnie. Jesli bedziemy w Ameryce'

Kiedy ostatni raz dostałeś od niej wiadomosć?
George:'Ummmm, nie pamietam. Sprawdze w telefonie. Niedawno. Jestesmy przyjaciołmi wiec...'








1 komentarz:

  1. Nie chce, zeby G. byl z Selena... Boje sie, ze zlamie mu serce :c

    OdpowiedzUsuń