wtorek, 29 października 2013

Chłopcy wczoraj:)/Inne :)

Dzisiaj chłopcy mają podpisywanie płyty w Bristol :) Okazało sie, że Geo ma jeszcze jednego brata o imieniu Cameron :)
1.Chłopcy dali wczoraj darmowy koncert w Westfields :)










2.Cat dodała nagranie z wczorajszego koncertu :) KLIK
3.Cały wczorajszy odcinek Never Mind The Buzzcock z Jaymi'm :) KLIK
4.Cały sobotni livestream z chłopcami :) KLIK
5.Chłopcy i Sam Bailey w XF :)
6.Geo i Connor z Kingsland Road w XF :)
7.Jaymi dodał zdj z XF z Kingsland Road :)
8.Hahaha :D
9.Przetłumaczony wywiad z Jaymi'm :)

Jaymi o byciu gejem:):
'Ujawniłem sie przed rodziną i znajomymi gdy miałem 14 lat.Wszyscy w X Factorze wiedzieli, że jestem gejem. W środku seri udzieliłem wywiadu do gazety.To było proste. Nie chce kłamać, aby ratowac kariere. Czekać rok a nastepnie dostać £20,000 za ujawnienie prawdy, tak zachowują sie dzieciaki. Czemu nie ujawniłeś sie 10 lat temu? Jaki był twoj problem? Pamietam kiedy Will Young sie ujawnił. Ja jestem gejem, on jest gejem. Słucham jego muzyki i kocham go, poniewaz wtedy moge sobie wyobrazić, że śpiewa to do meżczyzny. Tak samo jest z Frank Ocean-to coś dla mnie znaczy.Dziewczyny mają fantazje o spotkaniu kogoś z boysbandu, ale ja nigdy czegoś takiego nie odczuwałem. Dlaczego nie nie moge sie ujawnic, aby dzieci geje odczuwali czegoś takiego do mnie? Moje ujawnienie sie, nie miało nagatywnego wpływu na nasz zespoł. Mamy menadzerow i nowe piosenki. Jeżeli już to pomogło w kontaktach z fanami.Fakt,że udało mi sie tyle osiągnąc, bedąc wierny sobie może pomoc innym gejom.Nie ma zanczenia jak wyglądasz czy kogo kochasz, mozesz wiele osiągnąć bedąc soba.Przeczytajcie fanfiction o One Direction-dziewczyny fantazjują o gejach i ich sprawach. Nigdy tego nie czytałem, ale brzmi zabawnie. Dziewczyny fantazjują jako o gejach o kimś kto nim nie jest, w przeszłości tak nie było.Jeśli ktoś mowi o mnie pogardliwie na twitterze, wyzywam go. Jak mam pomoc ujawnic sie innym gejom, jeśli ktoś widzi, że jestem wyzywany? W dziecinstwie przzywli mnie 'ch*jem' i 'pedałem' to nie było miłe i czułem sie okropnie-nie miło jest słyszeć obraźliwe słowa na swoj temat.Teraz możecie na mnie mowić co chcecie, nie rusza mnie to, ale trzymam sie ludzi ktorym ufam. Nie pozwol ludziom, aby mieszali cie z g*****-tego sie trzymam, nie pozwol aby cie nękali.'




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz