czwartek, 15 listopada 2012

Pemiera "Zmiechu"/Gazety:)/Inne :)

Jutro tc! :D Mam pare zdjeci JJ'a i Josh'a z przed X-Factora chcecie? :) Kurde ja i moje szczescie...kiedys follownął mnie brat Jaymi'ego a teraz zapomniał hasła do swojego konta i założył nowe i teraz mnie juz pewnie nie follownie...:( Wywiad dodam jutro:) Zostały mi jeszcze 2 pytania :) Przepraszam, ze tak późno pisze :)
1.Chłopcy sa już w Londynie :) Wczoraj byli na Premierze "Zmierzch-przed świtem" :) Kurde moja przyjaciółka na to dzisiaj jedzie :D ja tez moze niedługo pojde :)















2.Z wywiadu:) (jak znajde to dodam :) ahha George zamiast powiedzieć, ze Bella ma dziecko powiedział, że Ella ma dziecko :D a chłopcy sie z niego smiali :D
3.Chłopcy w gazecie "Biss: :)
4.Z sesji dla "Biss" :)

5.Chłopcy w "More" :) Tez to przetłumacze tylko jeszcze nie wiem kiedy :D postaram sie jak najszybciej :) )




6.JJ, Caroline Flack i Joshy:)
7.Ella mówi o niej i George'u :)
8.George i men hug z fryzjerem :)
9.Mały George :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz