czwartek, 1 listopada 2012

Zdjęcia 11 :)/wywiady :)

Kurde jak zimno...a trzbe an cmentarzu godzine jak nie wecej wytrzymac ... a ja jeszcze wieczór ide :D uwielbiam chodzić wieczór na cmentarz we Wszystkich Świętych! :D macie mojego tt :D @Justynaa1D :D piszcie, pytajcie co chcecie :D
Olly(chłopak Jaymiego) dodał to na swojego tt :)
"Can't wait for tonight my boyfriend is home for two nights!! Looking forward to going out for dinner and cinema with him ♥ xx"
1.Nowe zdjecia chłopców z 30 października:)















2.patrzcie co jest porozwieszane po Londynie! :D musimy w sobote i niedziele głosowac,bo jeśli beda w następnej dogrywce to pewnie odpadna:(
3.Fanka wysłała to na twittera Elli a George to skomentował :D Ja chce, zeby oni byli razem!
4.Mały Jaymi :D
5.Will (brat Georga) :)
6.Na Ultimate Women of the Year Awards-wywiad :)
7.Wywiad dla Yahoo.com :)
8.Jaymi i George mówią "Hi" do fanek:)
Jaymi :)
George:)
9.Stary filmik z chłopcami :D A ja go dopiero znalazłam :D
10.Chłopcy dodali nowy cover na swoje konto na yt :D
11.Jaki słodki chłopczyk *.*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz