piątek, 16 listopada 2012

Zdjecia 19 :)/Tłumaczenie wywiadu:)

Jaymi zrobił wczoraj niespodzianke Olly'emu i do niego pojechał! Jak słodko! :) A George próbował obciąc sowjego kuzyna, bo wydawalo mu sie, ze umie i poźniej prosił ich fryzjera z X-Factora, aby go uratwał :D

1.Tłumaczenie wywiadu:) W końcu! :) Teraz moge sie zabierac za drugi:)
tłumaczenie :)(nie bedzie przetłumaczone słowo w słowa ale mniej wiecej o to chodzi:) )
My nie chcemy być One Direction!

"My nie jesteśmy jak inni, którzy chcą nimi zostać-jesteśmy odpowiednio małe gwiazdy roka"
Wywiad z Union J !

Cześć chłopcy, cieszycie sie, że wszyscy zwracaja na was uwage?

Josh:To jest perfekcyjna praca !

JJ: To dziwne, bo przyszliśmy z naszych normalnych zadań do szaleństwa,mając mnóstwo uwagi od wszystkich
których spotykamy.Ale to wspaniałe uczucie, wiedzieć, ze ludzie szaleja dla ciebie.

Jaymi:Wyszedłem od nauczania dzieci śpiewu i tańca, do posiadania krzyczacych dziewczyn
ilekroć ja śpiewam i tańcze. To szaleństwo.

Josh:Jednak nie narzekamy. Jestem raczej podekscytowany cała uwagą, zwłaszcza uwagą kobiet.
JJ:Josh uwielbia panie,jest kobieciarzem.

Trochę jak Harry Styles, a potem?

JJ:Jest czarujący!

Czy denerwujące jest porównywanie was do One Direction ?

Jaymi: Tam jest duzo uczucia dla chłopców z zespołu One Direction, i oni ciężko pracowali
aby dotrzec tam gdzie są, więc to jest na prawde komplement.

JJ:Są największym zespołem na świecie więc oczywiście kochamy ich i może trochę ich
przypominamy, ale nie chcemy być naśladowcami.

Jaymi:Chcemy stworzyć własny, indywidualny dźwiek i pokazać, ze nie jesteśmy tylko kolejnym
zespołem. Nie jesteśmy One Direction lub The Wanted lub JLS...

Josh: Tak jesteśmy tylko Union J i nie chcemy być porównywani do innych ludzi

JJ:Myśle, ze gdybyśmy mieli pięciu członków, to napewno pasowalibyśmy do One Direction,
ale dodanie George'a upewnia nas, ze różnimy się od wszelkich innych zespołów, które są
tam gdzieś w tym momencie.


Czy trudno było dopasowac się do grupy na początku, George?

JJ:On jest uroczy, to było dla niego łatwe Jego głos współpracuje również z resztą z nas.

George: Mam nadzieje, ze to, ze jestem uroczy zaniesie mnie daleko..
.
JJ:I nie zapomnij o wygadanym Josh'u !

George:Wracajac do twojego pytania... My spotkaliśmy się w obozie, więc nie było tak źle.
Moje imie nie brzmi tak jak J...

Jaymi:Próbowaliśmy zmienić imie George'a, zrobiliśmy to na Twitterze i wszedzie.To był wyraźny "hore-hay"
jak hiszpańskie imie George.

George: Nie reaguje na to(znaczy, ze na imie Jeorge:) )

Jesteście teraz bardzo blisko?

Josh: JJ, Jaymi i ja byliśmy przyjaciółmi już wcześniej, ale nie byliśmy tak blisko
ze sobą jak ludzie z innych grup.

JJ; Nie dlatego, że nie lubiliśmy siebie nawzajem, ale dlatego, że byliśmy razem tylko w
kwietniu.Nasze pierwsze przesłuchnie było w maju wiec nie mieliśmy za duzo czasu na poznanie sie.

Josh: Tak wieć gdy George przyszedł, był jak zamontowany (czyli, ze scisle z nimi zwiazany)
i staliśmy się czteroczęściowym zespołem.

George: George wprowadził dynamizm do naszej grupy, ponieważ wcześniej zawsze było 2 na 1 jeśli to ma być jakis
argyment. Ktoś zawsze bedzie agrestem (?)

Josh:Ale teraz jesteśmy jak bracia, a Jaymi to nasza mama.

Erm, ale dziewczyną nie jest?

Jaymi:Nie jestem mamą, może tatą?

Josh: On jeden jest zorganizowany. Kiedy udalismy sie do Las Vegas do domu sędziów (judges' house)
Spojrzał po wszystkich naszych paszportach!

Jaymi: Tak, ale JJ zgubił swój tak szybko jak go dostał. Zostawił go na stole wiec ja
musze być zorganizowany, bo nigdy nie wiadomo co oni znowu wymyślą. To jest jak
posiadanie trzech synów, na których zawsze trzeba uważac!


Wiec jeśli Jaymi jest mamą, George słodkim braciszkiem, Josh kobieciarzem, kim ty jesteś
JJ?

George: On jest błazen. Jest zawsze zabawny, bez znaczenia w jakiej sprawie.

JJ:Myśle, ze jestem Laid-black(?)

George: Jesteś przeciwieństwem Jaymi'ego. On jest bardzo zdeterminowany i szybki.

Jaymi: JJ żyje we własnym świecie! Jego swiat jest pełen zabawy i jednorożców!
2.Trends! :) Aww<3


3.JJ przed X-Factorem :)




















4.Josh przed X-Factor :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz