poniedziałek, 19 listopada 2012

X-Factor :) Jaymi:)/Inne :)

1.Chłopcy przeszli jako pierwsi! YEAH! Ale odpadła Ella :( Ja piernicze nienormalny Rylan, ktory nie umie śpiewać został, a ona i James byli w dogrywce... no nie moge...







wyniki:









2.Jaymi udzielił wywiadu, w ktorym przyznał sie do tego, ze jest gejem! Ale jestem z niego dumna! Mowił, że nigdy nie był szczesliwy, ale że Lou Walsh i reszta chłopcow go wspierają. Jaymi nie powiedział imienia swojego chłopaka mamie. Olly jest fryzjerem :) Powiedział, że chce wyjsć za mąż i miec dzieci! :) Uważa, że to nie powinno wpłynąć źle na zespoł, ale postanowił powiedzieć to na poczatku. Twierdzi, ze mało osob w branży muzycznej mowi kim na prawde są, a on jest dumny z tego kim jest. Mowił, że wychodząć na scene nie chce być oceniany ze wzgledu na jego życie osobiste, orietacje '' Nie chcę, aby ludzie myśleli że ukryłem to aby zyskać głosy, bo jestem dumny z tego kim jestem. Mam nadzieję, że ludzie mnie szanują, ważne aby być uczciwym. ". Według mnie dla JCats też nie powinno sie to liczyć. Ja i tak go kocham! Najważniejsze, zeby był szcześliwy :)
Artykuł: KLIK
Aaron dodał na tt i napisał, ze jest bardzo dumny z Jaymi'ego :)
tweety chłopcow :)
tweet Olly'ego :)

3.XFactor signs:)


4.Joshy u fryzjera :)


5.Szykowanie koszuli JJ'a :)
6.JJ <3
7.George z fryzjerem :D
8.Joshy z prezentami od fanek :)















3 komentarze:

  1. Jeśli ktoś teraz będzie obrażał Jaymiego to sie zdenerwuje bo owszem jest innej orientacji ale ma wielki talent a w srodu jest wspanialym czlowiekiem i za to go kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli ktos go nie lubi to powinien go przynajmniej szanowac za to, ze odważył sie przyznac do prawdy... mało jest takich ludzi...

      Usuń