środa, 8 stycznia 2014

Chłopcy wczoraj/M&G inne :)

Po tour JJ,Cat i Princeton wybierają sie do Cancun w Meksyku, Josh, George, Jaymi,Olly i Chess na Barbados:)
 JJ uwielbia One Republic
Mieszkał kiedys w Sidney
jego ulubiona rzecz w Jaymi'm to ot że jest mama zespołu XD
Jesli miałby zmienic imie to wróciłby do "Jamie"
Pisze że Princeton to mały łotr ahha
Najbardziej ze swoich piosenek lubi Lucky Ones a z coverów Skyscraper
Jego ulubioną piosenka jest Use Somebody Kings Of Leon 

 Jcat:'Ile w skali 1-10 jest dobra Cat jako mama?'
JJ:'10, jest wspaniała!' awww 

 Jcat:'czy patrzysz na Jaymi'ego, Josh'a i George'a i myślisz 'cholera mam na prawde przystojnych kolegów?'
JJ:'haha tak oni wyglądają świetnie'

JJ robił wczoraj #AskJJUnionJ
George:'Jak robisz to, ze twoje włosy stoją? Moje opadają cały czas ! D: Haha X @JJUJWorld'
JJ:'wiec George używam MNÓSTWO lakieru do włosów, możesz pożyczyc ode mnie jeśli chcesz! LOL'


JJ dodał vine :) KLIK 
 
1.Chłopcy wczoraj na M&G :)


2.Wczoraj na scenie :)
3.Z M&G 6 stycznia :)

























4.JJ i Martin(ich Menager) w Newcastle :)
5.6 stycznia w Liverpool :)



6.Mini kalendarz 2014 :)

7.Nowy filmik z chłopcami :) KLIK




3 komentarze:

  1. Czy chłopcy mają konta na ask.fm?
    Jeśli tak,to czy mogłabyś podać w jakiejś notce,czy gdziekolwiek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Dzięki :D
      Bo znalazłam parę kont i nie wiem co mam myśleć..
      http://ask.fm/AskToGeorgePaulShelley

      Usuń