wtorek, 14 stycznia 2014

Chłopcy wczoraj/M&G/INNE :)

 Dzisiaj mija rok od kiedy zostało NAGRANE Carry You :D
'Nie moge uwiezyc, ze tour zakończy sie juz jutro. Kogo poniosą emocje na finałowym show?#Jcats #Whatsnext?' Chess
 JJ:'To straszne!!! jeszcze tylko 2 koncerty, dzis w Belfast i jutro w Dublinie . #unionjtour #Dontwantthistoend #youhaveallbeenamazing'
Cat:' #imgoingtomobbyouindublin #iliketopullhair' Cat bd dzis na koncercie :)

Dziś OSTATNI koncert z tour :)
1.Chłopcy wczoraj na scenie :)
Last Goodbye:




2.Wczoraj na M&G :)










































































3.Wczoraj z fankami :)







4.Przed wczoraj miał chrzest mały kuzyn Jaymi'ego i Jackie dodała kilka zdj :)


 
5.Harriet dodała wczoraj kolejne zdj z tego jak była Amaze Me Girl :)




2 komentarze:

  1. Myślałam. Ale super zaczęto posty codziennie dodawać! I się myliłam. Przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, podobno w nowym bravo pisało coś o Geo, a ja nie mam możliwości kupić. Napiszecie o tym ?

    OdpowiedzUsuń