poniedziałek, 13 stycznia 2014

Chłopcy wczoraj/Newsy/Inne :)

Dzisiaj kolejny koncert w Belfast a jutro w Dublinie i koniec tour :)

Wczoraj Josh był wiele razy popychany, George szarpany za włosy(przez co płakał) fanki mówiły o Jaymi'm że jest niemiły, a JJ przez to wszystko wszedł do złej taksówki .... Jaymi poszedł i okrzyczał fanke przez która George sie popłakał, za to wszyscy zaczeli mówić że jest niemiły a oto co z tego wynikło:

Aaron:'Niech 20 osób stanie przed twoim samochodem, zacznie krzyczeć ci w twarz, krzyczeć twoje imie, rzucać sie na ciebie,szarpać cie za włosy, byłbyś miły? nie'
fanka:'Poprostu chciałam go dotknąć a on był nie miły'
Aaron:'Czy on jest ubraniem żeby go dotykać? On jest wykończony! Pozwól mi wysłać na ciebie jakiegoś faceta zeby cie dotykał'


 Aaron:'Niech 20 osób stanie przed twoim samochodem, zacznie krzyczeć ci w twarz, krzyczeć twoje imie, rzucać sie na ciebie,szarpać cie za włosy, byłbyś miły? nie'
ktos:'to przychodzi ze sławą.Nie widze przyczyny czemu oznaczyłęś ją, zeby inni wysyłali jej hejty dorośnij!(Aaron oznaczył w tym tweecie jedna dziewczyne)
Aaron:'Bronie swojego brata, zrobiłabys dokładnie to samo gdyby to był ktoś z twojej rodziny, nie zmuszam nikogo do hejtowania jej otwórz oczy'
ktos:'Moje oczy są otwarte, ale ciebie tu nie ma. On rzucił sie na nią bez powodu, zawsze był moim ulubionym'
Aaron:'Nie powiedziałem że tego nie zrobił? Mógł to zrobic ale ma do tego pełne prawo, bo chce spokojnie wykonać swoją prace.Przestań zwracać na siebie uwage bo zachowujesz sie jak małe dziecko.
ktos;'Chłopcy z 1D są znacznie milsi, nie chce nikogo obrazic, ale warto byc miłym'
Aaron:'Rozumiem ale nigdy nie powiedziałem 'Dobra wszyscy ją hejtujcie' po prostu wyraziłem swoje zdanie w obronie brata'
ktos;"wiem co powiedziałeś ale mogłeś jej wysłać Dm, bo wiedziałeś co sie stanie;
Aaron:'pier..... cie co powinienem zrobic... wyraziłem swoje zdanie.Ludzie moga zrobic z tym co chcą'
ktos;'Powiedz teraz tym głupim fanom zeby zostawili ją w spokoju'
Aaron:'powinienem? Nie mówiłem im żeby zaczeli to robic, wybrali to wiec jeśli chca to przestaną. Zostaw w spokoju moje mentions'


Jackie:'Ci chłopcy to tylko ludzie i jeśli fani zachowują sie xle to proste, ze oni a zwłaśzcza Jaymi dadza im to na co zasłużyli.Wiem, ze wszyscy są podekscytowani ze zobacza chłopców, ale jeśli bedzie sie działo tak jak dzis oni beda cwchodzic tylnymi drzwiami i nikt nie bedzie miał szansy sie z nimi spotkać.Pamietajcie, ze oni są tylko ludźmi i próbują spotkać tak wielu z was jak tylko mogą.Szacunek działa w dwie strony'

Jcat:'Czy Jaymi zawsze zachowywał sie dojrzale?'
Jackie:'Tak mi sie wydaje. Ale zawsze potrzebował swojej mamy przedtem i teraz! ale ja swojej też ciągle potrzebuje'


 David(tata Jaymi'ego)"Słyszałem, że ktos mówi, że mój syn jest nie miły, jakie nie miły? wyczerpany i zestresowany, ale nigdy nie nie miły'

 'Boybandy muszą czasem być oblegane, to jest najlepsze w tej pracy #relax #itsnotthatserious #dontpullhairbecauseitbloodyhurts #JCATS' Cat awww ona jedyna przyjeła to co sie stało dobrze

'Chce powiedzieć, że mam sie dobrze nie musicie sie martwic, jestem w Belfast i spotykam mnóstwo nowych ludzi!x' Josh pewnie chodzi o to, że Jcats martwiły sie o niego jak sie czuje po tym jak był ppopychany

'Union J mają najlepszych fanów! Dziekuje za wspaniałe wsparcie i miłość która okazujecie Princetonowi! #UnionJBestFans2014' Cat awww i jak tu jej nie kochać? :)   
1.Jaymi wczoraj podczas lotu do Irlandi razem z Ollie'm Marlandem :)
2.Jaymi z Ollie'm i fankami na lotnisku :)



3.Jaymi wczoraj przed hotelem :)
4.Z wczorajszego M&G :)










































































5.Wczoraj na scenie:)
 6.Tour behind the scenes :D
7.JJ i Kit oraz George z Kieran'em i Dean'em z Room 94 wczoraj na imprezie :)


8.Z wystepu 10 stycznia w Birmingham :)









































9.Olly ma nowy tatuaż'Kluczem do wolności jest odwaga' :)
10.Harriet dodała na Instagrama i napisała że kocha Geo aww <3
11.Louisa(siostra Geo) dodała zdj z Jaymi'm i napisała ze on jest jej ulubionym :)
12.Jackie i Aaron na koncercie chłopcow 10 stycznia :)


13.Kto by takie chciał? :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz