poniedziałek, 6 stycznia 2014

CHłopcy wczoraj/newsy/Inne :)

Ostatnio podczas Love Story Josh powiedział, że z ta piosenka łaczy sie wiele poniewaz nia :dokopali" District 3 Dan zareagował tak:
'Czesć Josh... słyszałem dużo o waszej tour i o twoim przemówieniu na Love Story, ciesze sie, że dalej jesteśmy w waszych myslach'...


Chodzą plotki, że George również jest gejem albo bi, ale nic nie jest potwierdzone...

Dziewczyna która była dzis na próbie chłopców napisała ze chłopcy dlai mikrofon jej i jej koleżanka i spiewały na scenie :)

 W nastepnym miesiacu Cat bedzie w Dublinie/Arizonie(stamtąd pochodzi)/LA/Las Vegas i Meksyku (zabiera Princetona ze sobą ) :)

 Jaymi:'Myśle że @JamesBlunt jest najzabawniejszym mężczynza na twitterze'
tata Geo:'*coughs*'
Jaymi:'oczywiscie zaraz po panu'


Tata Geo:'moja żona:'czy wszystko w porządku? słyszelismy krzyki? Ja:'nie to tylko JAymi do mnie napisał!' hahaha XD

Jcat:'Czy George czytał mój list?'
tata Geo:'Który? ten do Mikołaja? haha XD


Josh:'KLIK 
tata Geo:'  'to photoshop, to jest George i ty'  

Wczoraj na koncercie byli:Olly,Harriet i Emily :) 
1.Wczoraj na scenie w Bristol :)

2.Wczoraj na próbie :)


3.Geo wczoraj z fanka :)
4.Z wczorajszego M&G :)


5.Dziewczyny z 5 Angels uczą chłopców czeskiego ahha :)
6.Dzisiaj mija 500 dni Union J :)
7.Jaymi dodał na tt :)
 'hahahahhaah @georgeUJWorld uwielbiam kiedy nasz osobisty kawał zostaje udokumentowany na zdj'
 'haha wyglądam jak subo'
'George:'Jaymi nigdy nie bedzie Beyonce' Jaymi:'Bitch please' hahahaha Boże XD
 'Gdy ktoś powie, ze Union J mają źle ułożone włosy George:'O cholera nie!' Josh:'co ty powiedzaiałeś?' JJ"Kto ja?' Ja:'Errrrr ' LOL' ahahha
8.Olly był wczoraj na koncercie chłopców :)
9.Josh dodał na tt :)
10.Nowe zdj z imprezy urodzinowej Harriet :)
z Harriet,Will'em i Tom'em :)

11.Nowa ikonka taty Geo :)
12.Tata Geo,jego zona, Louisa i Annabelle z Louisem Walshem :)
13.Chess:Mój chłopak♥
 ktos:'ciesze sie, ze spotkałaś swojego idola zasłuzyłaś na to'
Chess:'Tak on jest moim idolem spełnia swoje marzenia, nigdy sie nie poddaje i robi to co kocha....czy jest coś bardziej inspirującego?'











1 komentarz: