poniedziałek, 20 stycznia 2014

Newsy :)

Gdy wszyscy pisali o tym, że JJ odejdzie z zespołu z powodu Princetona, Jaymi powiedział w wywiadzie, ze nigdy by mu na to nie pozwolił awww<3
Josh oglądał wczoraj mecz Chelsea-Manchester United:)
"Mała wycieczka żeby zobaczyć sie z rodziną i przyjaciołmi! Rodzina i przyjaciele znaczą wszystko #roadtripwithprincetonandcat'' JJ jechali wczoraj do Newmarket :)
Dzisiaj chłopcy sie spotykają :)
Jcat:'jeśli nie byłbys w UJ co byś robił cały dzień?'
Josh:'śledziłbym One Direction jak każdy super fan którym jestem, jeżdziłbym z czapką 1D' ahahhaha XD

 Jcat:'Jakie jest ostatnie zdj które zapisałeś?'
Josh:'Ja i George uprawiający zapasy'

Jcat:'Mógłbyś przekonać moją mamę,żeby pozowliła mi zobaczyć was w kwietniu?'
Josh:'Droga mamo, pozwól twojej córce nas zobaczyc, ponieważ obiecuje ci, że dzięki mnie sie usmiechnie' awww <3

Jcat:'Jesli mógłbyś mieć na jeden dzień styl włosów któregoś z chłopców którego bys wybrał?'
Josh:'Prawdopodobnie George'a, bo są długie i kręcone! Chciałbym mieć kręcone włosy!'

  "Musiałem zeskrobać lód z auta naszą płytą Union J...nie nienawidźcie mnie" Josh
"mam nadzieje, że wszyscy ubrali sie ciepło, jest bardzo zimnoo!" JJ haha JJ pogodynka wraca ;D
    
1.Jaymi u tatuażysty :)
2.Cat i Princeton wczoraj <3
3.Nowe zdj chłopców z 7 grudnia :)
4.Jaymi i Angee z 5Angels :)
5.Josh i Nikola z 5Angels :)
6.Josh i Robbie :)
7.Stylistka chłopców dodała to zdj :)
8.Takie rzeczy mozna kupic w Argos :)


9.Olly dodał na tt :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz