środa, 17 lipca 2013

Teen Now Magazine - wywiad z Joshem (tłumaczenie)

Josh
"Naprawdę myślałem, że to było..."


W skali od 1-10 jak jesteś podekscytowany albumem?
Mój Boże! 11! Nie możemy się doczekać aż go usłyszycie!


Jakie ma brzmienie?
Trochę jak The Wanted, trochę jak One Direction, trochę jak Union J i JLS. To brzmi głupio ale niby ma to wpływ na wszystkie obecne zespoły pop, którym się udało.


Z kim chciałbyś nagrać duet?
Jeżeli mógłbym wybrać to osoba tą byłby Will.i.am. Jest bardzo dobry i robi świetne kawałki. Jest modny, bardzo utalentowany- po prostu fajny. To byłoby niesamowite móc z nim pracować. Na pewno dałby nam kilka dobrych rad.


Jaki jest Twój ulubiony album?
All Rise jest dobrym albumem. Chodziłem na koncerty Blue kiedy miałem 10 lat lub 11. Trudno mi wybrać ulubiona piosenkę. Może "Fly By" albo "All Rise"... Ale naprawde lubię ich ostatnią piosenkę "Best In Me". Jestem ogromnym fanem ballad. Kocham śpiewać takie piosenki. 


Jaką piosenkę, która została wydana mógłbyś napisać?
"Blurred Lines" Robina Thicka. To naprawdę fajna piosenka. Teledysk też jest niesamowity. Dziewczyny są bardzo gorące. Ich twarze są perfekcyjne. Chciałbym je zobaczyć bez makijażu.


Jaką ścieżkę dźwiękową wybrałbyś dla swojego życia?
Będzie to piosenka The Lion King "I Just Can't Wait To Be King". To pierwsza piosenka jaka zaśpiewałem, miałem 6 lat. Brałem udział w szkolnym przedstawieniu i śpiewałem właśnie tą piosenkę. Widziałem też West End- najlepszy musical! Ciągle teraz tego słucham, mam to na swoim iPodzie.


I Wasza trasa się zbliża...
Wiem, nie możemy się doczekać. Będzie wspaniale!


Najlepsze doświadczenie UnionJ?
Uuu, to trudne... Występ podczas Summertime Ball. To było niesamowite. "Cześć Wembley" krzyczane ze środka stadionu- to było coś! 


A najgrosze?
W dołku byłem dwa razy. Pierwszy podczas X-Factora. Byliśmy o krok od odejścia. Razem z Jade Ellis. Naprawdę myślałem, że to było... Muszę powiedzieć, że panikowałem wtedy, to było straszne.


Kto jest Twoim najlepszym kumplem z zespołu?
Wszyscy są moimi najlepszymi kumplami. Z każdym mam inną relację. George i ja jestesmy naprawdę różni ale dobrze się dogadujemy. JJ jest najbardziej podobny do mnie bo lubi sport. Idę do Jaymiego kiedy potrzebuję porady.


Chłopcy pomagają Ci w ciężkich chwilach?
Tak. Kiedy moja babcia była chora, chłopcy byli wspaniali. Wiem, że mogę na nich polegać.


Najbardziej stresująca chwila między Wami?
Rzadko się kłócimy jeśli mam być szczery. Nie wyobrażam sobie walki między nami. To byłoby okropne.


Jaki jest Twój najszczęśliwszy moment Union J?
Przechodzenie z odcinka na odcinek w X-Factor. Tygodnie między występami były wspaniałą okazją na nowe doznania i doświadczenia. Nie sądzę, że kiedykowliek byłem tak szczęśliwy jak wtedy.


Co jest najlepsze w byciu online z fanami?
To świetne, że możemy pisać z osobami, które nie mieszkają w Londynie. To jest szansa dla tych którzy nie mieli nas okazji zobaczyć na żywo. Być z nimi w ciągłym kontakcie. Naprawdę to jest wspaniałe, że możemy z nimi utrzymywać kontakt.


Jakieś podejrzane wpadki podczas Twitcama?
Hmm, nie sądzę. Nasi fani są zbyt słodcy dla nas 


______________________________________________________


Wywiady nie zostały przetłumaczone słowo w słowo- wyszło by z tego niezłe bagno :D. Starałam się zachować odpowiedni konspekt i poprawność gramatyczną w ich wypowiedziach. Niestety nie zawsze dało radę przetłumaczyć coś co chłopcy powiedzieli, bo w Polsce nie używa się takich wyrazów albo zwrotów i nie ma ich w słowniku. Użyłam wtedy odpowiednich zamienników. 
Ale nie martwcie się- wszystko jest na swoim miejscu. :) Dużo możecie dowiedzieć się o chłopcach podczas czytania tych wywiadów.

Jeżeli ktoś będzie chciał użyć tego tłumaczenia, proszę podać źródło- siedziałam nad tym jakiś czas więc nie chcę aby ktoś moją pracę dla Was bezczelnie wykorzystał.

1 komentarz:

  1. dziękuję, że przetłumaczyłaś te wywiady. jesteś cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń