wtorek, 23 lipca 2013

Topman wywiad - tłumaczenie

Chłopcy udzieli wywiadu dla Top Man. 
Oto tłumaczenie:



Chłopcy wracają. Po tym jak w 2012 skradli serca dziewcząt i zdobyli uznanie publiczności w trakcie X-Factora chłopcy są z powrotem! Są świeżakami w studiu i zamierzają rozpocząć własna trasę! 
Ale po pierwsze- zostali zatrzymani przez Topman Oxford Circus i rozmawiają z nami o tym czego fani mogą się spodziewać w ich pierwszym albumie.



GT (Generation Top Man): Dzień dobry chłopaki! Jak czujecie się po sesji?
UnionJ: Świetnie, Świetnie!
JJ: Bardzo podobały mi się te ogrodniczki. Czułem się jak pingwin.
Josh: Nosiłem takie spodnie na poprzedniej sesji. Są bardzo fajne.


GT: Rządziliście w tych spodniach (szortach) na sesji! Nosicie je w ciągu lata?
Josh: Tak, zdecydowanie. Właśnie wróciliśmy z wakacji i ledwo widać zmianę pogody jaka była tam, a jaka jest tutaj.
Jaymi: Wszystkie moje dżinsy poszły na ścięcie. Przekształcam je w krótkie spodenki. To jest jak powrót lat 90tych. Wysokie trampki, krótkie szorty i luźne t-shirty.


GT: Widzę, że uwielbiacie również trampki. wielcy fani?
Jaymi: Tak. Kocham Air Maxy i Jordany. Te trampki od Topman wyglądają jak Nike tylko, że są trochę tańsze. Nie zawsze można znaleźć i kupić dobre buty za 60 F.



GT: Kiedy byłem mały myłem samochody aby zarobić na parę Air Maxów. Czy ktoś z Was próbował uzbierać pieniądze aby wydac je potem na ubrania?
JJ: Tak. Kiedy byłem dzieckiem, oszczędzałem aby kupić sobie parę butów.
Jaymi: Ja uwielbiałem te kurtki, które miały pomarańczowe podszycie wewnątrz. Mam taką czarną, na któa właśnie zbierałem.
Josh: Ja pamiętam takie trampki K Swiss Twisters Tongue, gdzie można było zmienić ich kolor. Pamiętam, że na takie buty właśnie oszczędzałem.


GT: Więc każdy z Was był tzw. modnisiem? Jakieś niezręczne momenty?
Jaymi: Ja miałem. Miałem ok 8 cali długości grzywkę i używałem do niej żelu aby była ułożona ku dołowi. Pamiętam, że chodziłem wtedy do Aqua Splash, który był lokalnym termalnym basenem i jakiś facet miał podobna fryzurę (tylko inaczej ją sobie ułożył) i wyglądało to bardzo modnie. Pomyślałem, że tez chcę tak mieć. Później, kiedy siebie zobaczyłem stwierdziłem, że była to pomyłka i szybko ściąłem włosy. Złe czasy.


GT: Miałem kiedyś takie asymetryczne cięcie jak u Mike'a Tysona, więc znam ten ból.
Josh: Podobne do tego co Will.I.Am ma teraz?


GT: Trochę. Powiedzmy, że mnie skopiował.
Jaymi: Żałuję, że nie mam afro. Myślę, że to bardzo fajne. Chciałbym mieć taki wysoki "szczyt" na głowie.


GT: Ja nigdy nie miałem grzywki. Chcielibyście nosić peruki lub wymienić się włosami?
Jaymi: Tak! Byłbym szczęśliwy kiedy mógłbym to zrobić! Mieć warkoczyki, afro, po prostu dużo pomysłów! Widziałem takiego faceta w kinie, który miał afro, ale nie na całej głowie! Tylko trochę z boku i z tyłu- chciałbym tak mieć.


GT: Trasa się zbliża. Podekscytowani?
Josh: Tak, podekscytowany! Będziemy występowac na arenach w Manchesterze, Liverpoolu i w Cardiff i to będzie niesamowite! Kiedy myslę, że ludzie będa tam po to aby nas zobaczyc jestem trochę przerażony, ale to niesamowite uczucie! Mam nadzieję, że tłum będzie śpiewał razem z nami.


GT: Kiedy zespół jedzie w trasę, dostaje małe upominki od swoich fanów. Czy jest coś co chcielibyście dostać o nich?
George: Voucher iTunes!
JJ: Skarpetki!
Jaymi: Syrop do kawy! Waniliowy. Wanilia sprawia, że mój dzień jest lepszy! Albo coś dla Xboxa, żebyśmy mieli w co grać. Dużo teraz gram w Soul Calibur.


GT: Powiedzcie coś o nowym albumie, który wyjdzie 21 października. Czego fani moga się spodziewać?
Jaymi: Nie sądzę, żeby mogli spodziewac się tego w tej chwili. <śmieje się>


GT: Czy będzie to masowe odchylenie od "Carry You" i death metalowy album?
Jaymi: Coś takiego. Podczas nagrywania chcieliśmy stworzyc coś nowego, wyróżnić się i jednocześnie stworzyć dźwięk, który nie będzie zbyt trudny i ciężki dla naszych fanów. "Carry You" jest dosyć prosta piosenką w porównaniu do innych na albumie. Chcemy rozwijać się muzycznie. Napisalismy dużo piosenek, później wybieraliśmy najlepsze dla naszego albumu.
Josh: Mamy kilka pisoenek, które niekoniecznie pojawią się na pierwszym albumie. Być może na drugim. 


GT: Skąd czerpaliście inspiracje?
Josh: Dla mnie prawdziwą inspiracją była Michelle McMananus. <śmieje się>
JJ: Moją prawdopodobnie Boyzone i Westlife.
Jaymi: Moja mama uwielbia Diane Ross i Janet Jackson więc byłem z nimi wychowywany i prawdobodobnie pojawią się w moim głosie. Myślę, że teraz Beyonce jest super.


GT: Z kim chcielibyście wpółpracować?
Josh: Z Jasonem Derulo. Mielismy z nim porozmawiac o potencjalnej wpółpracy. Jego najnowszy utwór "The Other Side" jest niesamowity. Był poza scena jakiś czas, a tu taki powrót! Bez wątpienia wydał niesamowity album. George i ja rozmawialiśmy też o współpracy z jakąś artystka.


GT: Która artystka by to była?
JJ: Mogłaby to być Izzy Agalea.
Josh: Demi Lovato, albo coś w tym stylu. Amerykańska artystka to było by coś.


GT: Izzy Agalea jest znana z jej pośladków i w drodze do Topman rozmawialiście o tym kto ma największy  bum (tyłek). Josh nacisnął kilka razy przycisk "off" w windzie"...
Josh: Ja! Ja mam największy tyłek!
Jaymi: Mój jest ostatnio rośnie..
George: Mój jest dość mały.. Ale JJ'a i Jaymiego są jak..
Josh: Jak mój...
Jaymi: Myslę, że mój tyłek rośnie szybciej od wszystkich przez te przysiady na siłowni.
Josh: Ja zawsze byłem zaniepokojony moim wielkim tyłkiem, ale ludzie którzy nas stylizuja mówią że nie ma się o co martwić. 


GT: Więc na końcu... kiedy rozważycie zrobienie twerk filmu (coś jak twitcam)?
Jaymi: Kocham twerkować! Na początku myślałem, że twerking oznacza Twittera w pracy. Co właściwie ma... więcej sensu. Miley Cyrus twerka w jej ostatnim filmie i kocham to! Ona jest niesamowita!


_____________________________________


No i to sa nasi chłopcy. JJ czuje się w ogrodniczkach jak pingwin i chciałby dostac od fanów skarpetki, Jaymi chciałby mieć afro, Josh ma największy tyłek, a George siedzi cicho. Haha. Rozbroił mnie ten wywiad. :)

Miłego czytania Jcats!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz