sobota, 27 lipca 2013

Urodzinowe fakty o George'u :)

1. Dzisiaj ma 20 urodziny! :D
2. Pełne imię to: George Paul Shelley :)
3. Ma 5 braci: Tom, Will, Leo, Archie i Spencer i jedna siostrę: Harriet (2 siostry: Louisa i Annabelle) :)
4. Jego rodzice rozwiedli się. Jego tata ożenił się ponownie :)
5. Mieszkał w Bristol z mamą i siostrą :)
6. Lubi One Direction ale nie jest directioner :)
7. Ulubione danie Georga to spaghetti bolognese :D
8. George ma 178cm :)
9. Przed X Factorem pracował w kawiarni Costa i Starsbucks :)
10. Bardzo lubi horrory  :)
11. Jego ulubiony mebel to łóżko, ponieważ uwielbia spać :)
12. Na swoim pierwszym przesłuchaniu do XF zaśpiewał 'Toxic' Britney Spears :)
13. Na gitarze gra od 14 roku życia :)
14. Pierwsza gitare dostał od swojego dziadka i to on nauczył go grac :)
15. Zawsze ma niebieską szczoteczkę do zębów bo to czysty kolor :)
16. Jest maniakiem czystości.
17. Chłopcy mówia, że jest nieśmiały :)
18. Był w zespole 'Only The Young' :)
19. Jego przyjaciółki to: Parisa, Emily i Ella :)
20. Ma 3 chomiki. Nazywają się: Olivia, Steven i Gloria :)
21. Jego znak zodiaku to lew :)
22. Zna tylko angielski
23. Uwielbia kawe :)
24. Uwielbia delicje :)
25. Bardzo lubi szczeniaki :)
26. Fanka: Gdybyście znaleźli słonia gdziebyście go trzymali? George: w studiu X-Factora :D
27. Ulubionym gatunkiem muzycznym Georga jest pop :D
28. JJ, Jaymi, Josh mowią, ze cieszą się, ze maja swoją 4 połówkę (Georga) :D
29. Chłopcy mówią, ze razem z Georgiem znaja sie od kilku miesięcy a czują się jakby znali się minimum rok :)
30. Ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi cały czas :)
31. Jeśli miałby być superbohaterem byłby takim, który potrafi wszystko :D
32. Ulubione show Georga to Bang Bang Theory:)
33. Ulubiony kolor Georga to czerwony :)
34. Chciałbym móc każdego przytulić ~ George :)
35. Kocha Demi Lovato :)
36. Numer George na przsłuchaniu to: 101 054 :)
37. Pierwszy pocałunek Georga był w damskiej toalecie w szkole :D
38. Na początku powstania Union J zmienił swoje imie na Jeorge, ale wrócił do George, bo nie mógł się przyzwyczaic:)
39. "Co sobie myslałeś jak byłeś na przesłuchaniach do X-Factor?"
George: Byłem bardzo przestraszony i zdenerwowany .. było fajnie :D
40. Powiedział, że jeśli chcesz go pocałować musisz sprawić, żeby on chciał pocałować Ciebie :)
41. Numer buta Georga to 42-43 :)
42. Gdyby George był dziewczyną to miałby na imie Georgina :D
43. Harry Styles dał Georgowi rade, która brzmiała:"nigdy nie ścinaj loczków :D"
44. George i Ella całowali się podczas gry w "prawda czy wyzwanie"
45. "Ja i Ella jetesmy tylko przyjaciółmi. Powaznie."-George
46. George miał 10 lat gdy pierwszy raz sie całował :D
47. Ma 4 kurtki Uniwerki:)
48. Ulubione słodycze?
George:"Owoce i czekolada orzechowa" :D
49. Ulubiona kreskówka Georga to "Spongebob" :D
50. Najstraszniejszy sen jaki kiedykolwiek miałes?
George:"Że żyłem w "Paranormal Activity" to takie straszne...haha"
51. Był wyśmiewany w szkole :(...
52. George kocha Hallowen:)
53. "Byłem naprawdę niski. Wszyscy chłopcy uwielbiali grać w piłkę nożną, a ja chciałem tylko grać na mojej gitarze" -George
54. “Zawsze byłem wybierany ostatni, bo nikt nie chciał grubasa, który nie umiał grać" -George
55. "Najgorsze było kiedy graliśmy w piłkę i jedno z dzieci celowo kopnął piłkę najmocniej, jak tylko mógł we mnie. Nadstawiłem ręce, żeby ochronić twarz i skończyło się na złamaniu mojego nadgarstka" -George
56. Ulubione lody Geo to kawowe :)
57. - Josh jest na prawdę śmieszny! Nigdy wcześniej nie spotkałem nikogo takiego jak on. - George
58. "Jakie jest wasze najlepsze wspomnienie, przed pójściem do X Factor?"
 - Moje to wyjazd na wakacje na Costa Rice. Prawie 4 razy mogłem umrzeć od zabójczych zwierząt.
59. Który bromance jest najsilniejszy?
 - Mój i Josh'a ;) "Gosh" haha! - George(awww<3)
60. Jeśli miałbyś wziąć jedną rzecz na bezludną wyspe to co by to było?
-Gitara
61. Gdy George był w szkole miał obsesje na punkcie "Harrego Pottera" :D
62. Chciałby być patelnia :D (LOL)
63.George, jak twoja była dziewczyna mowiła o tobie?
-Że jestem gownianym pracownikiem (haha:D)
64. George gdy był mały miał porozwieszane w pokoju plakaty z gier, bo nie stać go było, aby je kupić...
65. Był 2 razy w X-Factorze (pierwszy raz ze swoim zepsołem "Only The Young" ale doszli tylko do bootcamp)
66. Zawsze po ogladnieciu jakiegoś horroru oglada Sponge Boba :D
67. George ma rozpitość uwagi jak  złota rybka (LOL :D)
68. Chciałby zaśpiewać w duecie z Rylan'em :)
69. Ulubionym piosenkarzem George'a jest Ed Sheeran :)
70. Pierwsza dziewczyna George'a miała na imie Sandy :)
71. Ulubioną piosenką George'a jest Where Is The Love- Black Eyed Peas :)
72. Ulubionymm filmem George'a i Josh'a jest "The Notebook"-"Pamietnik" :)
73. Kocha Włochy :)
74. George i Josh zawsze śpiewaja pod prysznicem  :D
75. Ulubionym zespołem George'a i Josh'a jest Little Mix :D
76. Lubi wszystko co japonskie :)
77. George idzie do Josh'a gdy chce sie posmiac, do Jaymi'ego gdy ma problem, a JJ to jego 'little buddy"- idzie do niego po prostu porozmawiac :)
78. Uwaza ze jest trudny w zwiazkach, szybko sie nudzi :)
79. 'Kiedy mialem 10 lat rzucalem nowa konsola braci po calym pokoju. Bylem zly'- George
80. Na randce George oblal sie woda z toalety i caly smierdzial jakimis chwastami :)
81. Idealna dziewczyna dla George'a to taka ktora potrafi go rozsmieszyc :)
82. Idealna randka George'a byla w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym do ktorego sie wlamali:)
83. 'Czytałem opowiadanie na Tumblr, gdzie byłem synem Harry'ego Styles'a i Louis'a Tomlinson'a' - George :)
84. Zmienial szkole 3 razy bo byl zastraszany...
85. 'Jesli pokochalbym jakas fanke, mogłbym sie z nia umowic'- George :)
86. Josh i George umieja rapowac :D
87. Najlepsze wspomnienie George'a z XFLT to jak spiewali Happy Birthday dla Jaymi'ego :)
88. Wypija 5 kaw dziennie :D
89. 'To nie tylko nasze JCats- najlepsi i najbardziej wspierajacy ludzie w świecie,ale są one częścią naszej rodziny! Kocham was wszystkich tak bardzo!'- George <3
90. 'Moj perfekcyjny dzien to taki spedzony z rodzina i przyjaciolmi w jakims losowo wybranym miejscu np. na plazy. Pozniej zakupy i KINOO! Sciskanie sie w Nandos i picie mnostwa kawy'- George :D
91. Lubi małpki :D
92. Jego ulubiony owoc to banan :D
93. Mowi, ze gdyby miał małpke to nazwałby ją Leo, bo jego młodszy brat to właśnie taka małpka :D
94. Jego ulubione cukierki to "Love Hearts" (często jedli je na twitcamach :) )

1 komentarz: