sobota, 6 lipca 2013

Tłumaczenie wywiadu dla "We Love Pop" :)

Marmite*-lubicie to czy nie?
Josh:Nienawidzę! Urgh! Dostaje się w moje kubki smakowe i na prawdę... Urgh! Nie! Tak
właściwie to nie jem tostów ani kanapek. Moje jedzenie musi być pewne. To brzmi
bardzo źle prawda?
George: Uwielbiam to! Z tostami i dużą ilością masła! Jem to cały czas!
Jaymi:Tak, uwielbiam Marmite! Lubie też Bovril*. Kanapki z Bovril są wspaniałe.
JJ:Wole pasztet na moich tostach. Jestem fanem pasztetu.
Jak pijecie swoją herbatę?
George: Dwie łyżeczki cukru i mleko, ale jeśli ma być perfekcyjna musi być bardzo
mocna.Jestem też uzależniony od kawy! Pracowałem w Starbucks i Costa przed X Factorem
wiec jestem maniakiem kawy.
Jaymi:To musi być Earl Grey, mleko i dwie łyżeczki cukru. Uwielbiam Earl Grey i
jestem jedyną osobą która ją pije. Mam w domu własne pudełko, nie lubię innej.
Z czym ją pijecie?
George: Myśle, ze z Gongernut*
Josh: Bułki maślane. Najlepiej z Marks&Spencer z mnóstwem cukru na gorze. Bardzo rzadko
pije herbatę. Zawsze robię to gdy mam ciasteczka, inaczej są zbyt suche.
JJ: Wiecie co? Lubie zanurzać w niej Hot Nob. Hot Nob? Miałem na myśli Hob Nob* (śmieje
sie). Uwielbiam zanurzać Hot Nob! Przepraszam, mój błąd.
Jakie jest wasze ulubione tradycyjne brytyjskie jedzenie?
Jaymi:Uwielbiam pieczeń z puddingiem z Yorkshire. Carverys* są pyszne- jest takie miejsce
w moim rodzinnym mieście i nazywa się Moathause i jest niesamowite. Nie byłem tam
całe lata, wiec muszę iść dzisiaj wieczorem.
JJ:prawdopodobnie kiełbasa, frytki i fasola. Uwielbiam też paszteciki ze szklanką
mleka. Paszteciki z Proper Cornish nie z Ginsters.
Jeśli mielibyście spedzić jeden dzien jako ikony brytyjskich obiektow, to co by to
było?
Josh:prawdopodobnie taxi.




Marmite:
Bovril:
Gongernut:
Hob Nob (dla JJ'a Hot Nob :D)

Carverys:
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz