sobota, 30 listopada 2013

Chłopcy wczoraj/Inne :)

Nowe Bio Josha awww 'I'm Josh from Union J.......the one with the quiff and a proud uncle to Princeton.... Our Debut Album is available now ' :)

'Wiec kto z 1D bedzie miał pierwszy dziecko?'Josh haha 

 'Dziekuje wszystkim za wspaniałe wiadomosci! Wszyscy jesteście niesamowici! Dużo miłosci od naszej trojki<3x' JJ

Artykuł o JJ'u, Cat i PJ'u(skrot od Princeton J) :D KLIK 

ROOM94'Niedługo bedziemy mieć tour z Union J! Jesteśmy bardzo podekscytowani'  

'It's Josh, Jaymi, George and JJ.......ITS UNION J -Josh :D

Josh:'Minął dopiero jeden dzien od kiedy zostałem wujkiem a już czuje ten dodatkowy cieżar na moich ramionach lol' haha xD

bluzy dla Jcats :) KLIK  

Cat i Princeton są już w domu i czują sie dobrze :) 

1.Chłopcy wczoraj :)
2.Wywiad z Josh'em o Princetonie :)
'Cześć Josh! Wiemy, że dużo sie działo teraz u Union J. Urodził sie synek JJ'a, jak sie czuje on i Cat?'
'Myśle, ze dobrze yeah. Na pewno są troche zmeczeni, ale są szcześliwi, bo to spełnienie marzen obojga z nich, jestem z nich dumny. Brawo'
'Jak oceniasz jego nappy-changing?'
'Mysle, że są niskie. Moje na pewno są wyzsze bo mam mnostwo młodszego rodzenstwa, wiec myśle, że on bedzie mnie pytał o wskazowki'
'Niesamowite. Imie Pricenton jest troche regal nie uważasz?
'Nie wiem, co znaczy słowo regal?'
'Jak...krolewski...bardzo właściwe.Fantazyjne'
'Tak, to fajne imie'
'Uważasz, że jeśli ma takie imie to stanie sie Krolem?'
'Wiec..on ma amerykanska mame, wiec uważam, że to byłoby dziwne, gdyby bardzo rożnił sie od rodzicow.Gdyby był cichym, wstydliwym chłopcem.To byłoby śmieszne jak gdyby kreda i ser. Myśle, ze to sie moze zdarzyc. Nie wydaje mi sie, żeby Princeton był tym kim myślimy, że bedzie'
'Wiec nie wydaje ci sie, ze założy zespoł?'
'Nie. Wydaje mi sie, że zostanie politykiem. Bedzie prezydentem i wszyscy beda go nazywać Princey.'
3.Geo dodał przed wczoraj na tt :)
 4.Kogo cover chcielibyście teraz nagrać i dlaczego?
George:‘Wings’ Little Mix to świetna piosenka i bardzo pasuje do naszego zespołu
JJ"‘Run’ Leona Lewis śpiewaliśmy ją gdy byliśmy w dogrywce, to piekna piosenka i zawsze gdy ja śpiewamy wracają wspomnienia'
Josh: ‘Troublemaker’ Olly Murs ponieważ przypomina mi ona o XF tour i o tym ile zabawy tam mieliśmy'
Jaymi:'‘Bad Boys' Alexandra Burke marze, żebyśmy to zrobili, ponieważ ona jest moją ulubiona zwyciężczynią X Factora '

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz