poniedziałek, 4 listopada 2013

Newsy/Teen Awards:)/Inne:)

 JJ i Cat napisłi, ze beda miec synka :)
George napisał, ze wczoraj @SamBaileyREAL i @KingslandRd byli świetni i żeby na nich głosowac:)
 Geo napisał, ze teledysk do Story oF mY Life jest bardzo dobry i gratulował chłopcom z One Direction:)
 James z The Vamps pogratulował chłopcom Massive congratulations to @UnionJworld for winning best breakthrough act! @JoshUJWorld @JJUJWorld @GeorgeUJWorld @JaymiUJWorld !
 Conor Maynard napisał, ze wspaniale było spotkać sie z chłopcami z The Vamps i z Union J, i ze musza sie kiedys umowić na spotkanie przy herbatce:)
 Josh pisze, ze nowa piosenka LM jest wspaniała i żeby ją ściagać tu : https://itunes.apple.com/pl/artist/little-mix/id477515548?affId=2285301&ign-mpt=uo%3D4 :)
 JJ napisał, że uwielbia piosenke LM i żeby sciagać ją tutaj :) http://smarturl.it/LittleMixMove
1.Chłopcy wczoraj na Teen Awards :)

2.Geo wczoraj z Dionne :)
3.Wczorajszy wywiad dla magazynu 'OK' :)
4.Z wczorajszego wywiadu do magazynu 'We Love Pop' :)
5.Wczoraj podczas wywiadu :)
6.JJ, Geo i Jaymi jako mistrz drugiego planu wczoraj :D
7.Geo wczoraj z nagroda :)
8.Jaymi wczoraj w aucie słuchając 'Move' Little Mix :D
9.Chłopcy dziekują na tt :)
10.Nowe zdj Joll'ego <3
11.Jaymi dodał na tt:D
'Ja i moja żona Jessica pośrod szalonych gwiazd pop' :D
12.'Nie kłuć sie ze mną @GeorgeUJWorld... popatrz na mnie... popatrz na mnie jestem dowodcą' hahaha 
13.Cat napisała, ze nie może sie doczekac aż założy te buciki ich synkowi aww <3
14.Harriet z koleżanka wczoraj :)
15.Aaron podczas wakacji :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz