czwartek, 7 listopada 2013

James Arthur obraża Union J i One Direction

Jeżeli jestes fanem Jamesa- lepiej tego nie czytaj. Piszę tego posta bo chcę podzielić się z Wami, Jcats moim zdaniem na ten temat.

Jak juz wiecie, dziś na twitterze rozpoczęła się wielka drama z udziałem Jamesa Arthura (finalisty 9 edycji X-Factora). Drama ta przerodziła się w wielką wojnę pomiędzy Jamesem a fanami One Direction i Union J.

Zacznijmy od początku.
Jakiś czas temu James obraził One Direction pisząc, że chłopaki zajmują się sprzedażą lalek i ubrań i nie tworzą muzyki. Po tej wypowiedzi poleciały w jego stronę hejty ze strony Directioners. Jedna z fanek napisała:


Jak widać, James jej odpisał i tym samym obraził Louisa Tomlinsona. Co spowodowało kolejną porcję hejtów w jego stronę.
Tłumaczenie:
Fanka: "Louis Cię wspierał"
James: "Zaczął zachowywac się jak dz*wka kiedy powiedziałem, że nie tworza muzyki"

Nie wiem czy pamiętacie ale podczas występów Jamesa w XFactorze Louis pisał na twitterze aby ludzie na niego głosowali i tym samym dzięki Lou James zyskał rzesze fanów.
James nazwał jeszcze directioners "smutnymi fanami" (w złym sensie słowa tego znaczeniu).

Ale to jeszcze nie wszystko. James obraził również chłopców z Union J! I teraz dopiero się zaczyna... 

Jedna z fanek wspomniała i chłopcach w tweecie na co James odpisał "pierd*lić boysbandy".
Fanka: niezręcznie. Występowałeś z nimi w Xfactorze
James: Omg, co się dzieje! A co jeśli oni mnie pokonali? Zamknij się smutna istoto!




Tutaj macie tweety naszych chłopców i ich reakcje na obrazę Jamesa.

Geo napisał  : "#TeamBoyBands"


Josh: "Pamiętaj skąd pochodzisz... #TrueThat" i "Nienawidzę płakać"


Za to Jaymi bardzo się wkurzył i pojechał po Jamesie pisząc "Jesteś wielkim idiotą" oraz "Jak ludzie mogą się zmienić przez rok... Wstyd #sławazmienia"




Głos w tej sprawie zabrała rónież rodzina chłopaków, broniąc i wspierając ich.

Caterina: (cytując tweet Jamesa i pytając ironicznie "więc nie chcesz lalek Union J na święta? #błąd") 


Tata George'a, Dominic Shelley: (cytując Jamesa i pisząc, że chłopcy z One Direction i Union J powinni wydać wspólną piosenkę "You're Nobody When Nobody Loves You" nawiązując do piosenki Jamesa)


Brat George'a Spencer: (Spenny pisze, że jego brat należy do baybandu i jest niesamowity, że James stracił w jego oczach i dziękuję Jcats za wsparcie)


Brat Jaymiego, Aaron: (wczesniej napisał, o płycie Jamesa, że ja lubi. Później napisał, że zmienił zdanie po tym jak napisał "fuck boybands" i nazwał go ch*jem)


Okej, a teraz moje zdanie w tej sprawie:

Szanowałam Jamesa, lubiłam go. Ale po tym co napisał o chłopcach totalnie stracił w moich oczach! I nie tylko w moich bo cały fandom directioners i jcats teraz go nienawidzi za to jak obraził naszych idoli! Wyobrażacie sobie to? Jak można być takim... idiotą?! Louis pomagał mu w czasach xfactora, wspierał go. A on nazywa Lou dziwką?! CO JEST NIE TAK Z TYM CZŁOWIEKIEM?! Zamiast mu dziękować, on go obraża.
I to co zrobił chłopakom z Union J przechodzi ludzkie pojęcie. Chłopcy myśleli że są przyjaciółmi. Byli przyjaciółmi. W końcu byli razem w xfactorze. Wspierali się nawzajem. A tu taka niespodzianka. 
To co napisał Josh, że nienawidzi płakać bardzo mnie zabolało. BARDZO. Jest mi dalej strasznie przykro i smutno z jego powodu! Chłopcy mu ufali. I uważam, że Jaymi dobrze mu napisał. Przynajmniej on napisał mu prawdę.  
Nie wiem co stało się z Jamesem. Może sława zbyt uderzyła mu do głowy? Ale kure bez przesady! Takie zachowanie boli! 
I jeszcze żeby nie było tak "szaro" Arthur obraził również fanów obydwóch zespołów! Jak my możemy się czuć? Pisać do fanki żeby się zamknęła? Jaka publiczna, znana osoba tak kiedykolwiek napisała fanowi? To po prostu przechodzi ludzkie pojęcie...

A Wy co myślicie o tej całej sprawie? Chętnie poznam Wasze opinie. Jesli macie jeszcze jakies pytania zapraszam na tt @dulcenika i na aska: http://ask.fm/dulcenika


18 komentarzy:

  1. Jestem directioner i b. lubię Union J.
    Zawsze postrzegałam Jamesa jako skromnego człowieka z wielkim talentem, ale jeśli rzeczywiście pisał to wszystko to bardzo traci u mnie. Istnieje podejrzenie, że to nie on pisał te tweety, chciałabym w to wierzyć. Dlaczego miałby się narzucać tym wszystkim dziewczynom, doskonale wie, że jeśli Lou go promował, to część jego fanek jest w fandomie 1D. Dlatego mam wrażenie, że ktoś mógł to ukartować. Przecież on tylko stracił na tych wypowiedziach, a nawet jeśli serio tak uważa, to z własnego rozumu powinien siedzieć cicho i nie pokazywać jakim chujkiem jest. E.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, a skąd takie podejrzenia?
    ciężko mi uwierzyć w to co James pisał ale niestety byłam świadkiem tego wszystkiego i widziałam co pisze na swoim timelinie. Nawet teraz James nie pokazuje choc odrobiny skruchy i bezczelnie nasmiewa się z directioners i jcats retweetując ich tweety u siebie na "tablicy". Według mnie to juz jest chore. Jakby się cieszył z tego ,że ludzie o nim pisza tak brzydkie rzeczy.... no cóż.. ma chłopak przechlapane wśród nas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialam isc nawet na podpisywanie plyt przez Jamesa ale teraz nie pójde
    Albo pujde i powiem mu co mysle
    Co za idiota!
    #Teamboybands

    OdpowiedzUsuń
  4. tak James to idiota nie lubie go a co do tego snikersa to dalej tak uważam haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Directioner i bardzo bardzo lubie chłopców z Union J i jqk dla mnie teraz James stał sie suką oba zaspoły mu pomagały, wspierały go, a on wyjebał z takim czymś ?! Jak dla mnie on nie jest już nic wart, stracił wszystko w moich oczach. Przepraszam bardzo, teraz ma pieniądze no i co niby kimś jest ?! Chyba tylko kurwa szmatą do podłogi !!! Współczuję jego faną, jak musieli się na nim zawieść,a i sami chłopcy z obu zespołów też jakoś to przeżyli ;( Aż żal słuchać że są tacy fałszywi i dwulicowi ludzie ;_____;
    Ps. Bardzo przepraszam że się tak wyrażam ale poniosły mnie emocje ;/
    Liw xXx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Jcat i Directioners. Bardzo lubiłam Jamesa Arthura ale po tym wszystkim stracił w moich oczach.Ciekawe gdyby ktoś zaczął go tak nazywać. Jaymi dobrze mu napisał.
    Mógłby też pomyśleć jak my,fanki Union J i One Direction może się poczuć.Ciekawe jakby zareagował jakby ktoś zaczął obrażać go i jego fanki.Dla mnie James jest już skończony.Jest idiotą.To co napisał Josh mnie poruszyło.Po prostu Arthur jest pierdolonym idiotą.Nie chce mi się wierzyć,że tak mógł się zmienić.Ze skromnej osoby na dwulicową szuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arthur jest pieprzonym h*jem skoro obraża tych,którzy mu pomagali!

      Usuń
  7. cóż, tak jak James, nie lubię "tego typu" boys bandów jak 1D czy UJ.. ale zawiodłam się na nim, nie pomyślałabym, że ktoś, kto pisze tak fajne teksty może zachowywać się tak okropnie. zastanawia mnie co takiego mu się stało, jestem jego ogromną fanką.. inaczej: jestem fanką jego głosu i muzyki, ale stracił w moich oczach jako człowiek. a wy też trochę przesadzacie, nie zabił ich, tylko wyraził opinię, a każdy ma do tego prawo, fanka, której napisał, żeby się zamknęła mogła się tego spodziewać, bo przecież to na swoim profilu się wypowiadał..

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubiłam James'a, ale teraz w moich oczach też trochę stracił, ale tylko za to, że obraził UJ... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. james szybko straci fanów (lub już stracił) bo jest ochydną świnią i niech lepiej nie zaczyna z nami directionekami bo pożałuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm szczerze nie słucham UJ ale szukałam więcej informacji na temat tej sprawy bo jestem Directioners. Wcześniejnic nie miałam do Jamesa. Nawet go lubiłam a teraz? Teraz to po prostu jest cham przez wielkie ch. Co on sobie myśli? Louis go wspierał. Pomagał mu. Gdyby nie on nie miał by tylu głosów. A ten mu się tak odwdzięcza. Teraz Arthur jest dla mnie nikim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie bolało go ,że 1D i UJ robią większą karierę od niego to by tak nie napisał. On ma gdzieś przyjaźń i wsparcie od innych. Dla niego liczy się sławy i kasa. Myśli, że jak obrazi innych to zdobędzie popularność. Udało się ale w złym tego słowa znaczeniu...
    Najbardziej zabolało mnie ,że nazwał Lou dziwką i to ,że Josh przez niego płakał. Moi idole nie będą cierpieć przez kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie.
    James straciłeś uznanie w moich oczach.
    Kto obraża Union J
    Staje się moim największym wrogiem!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawde ? Boze ... ja rozumiem wszystko ale ... Jestem wielka fanka Jamesa i jesli tak napisal mial powod .... w ktoryms tam komentarzu napisal, ze nie chce byc popularny. Wiem o nim duzo i gdybyscie takze wiedzieli to nie bylo by wogole tego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  14. To serio przechodzi ludzkie pojęcie..Dobrze że jest już po tej całej sprawie.Co do Jamesa to lubiłam go i myślałam że UJ i on przyjaźnią się,widziałam ich wspólne nagranie wynikało z niego że naprawdę się lubią..A to takie coś,serio mega sie zdziwiłam.Jednak jak człowiek staje sie sławny to woda sodowa mu uderza do głowy.Co prawda nie jest Directionerką ani zbytnio nie przepadam za 1D,no ale bez przesady bez pomocy Louisa,Arthur by nie wygrał..Żal mi po prostu tego człowieka,najgorsze jest to że obrażał nas Jcat i co gorsza UJ...:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie! Co wy piszecie? Bez pomocy jakiegoś Louisa by nie wygrał?! Może po prostu James ma talent?

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie powiem, że trochę przegiął. Szczerość wymaga pewnej granicy. Ale spróbujmy go zrozumieć, na wszelkie, choćby te najmniej możliwe sposoby. Z tego co wiem, On ma depresję i walczy z atakami paniki. A przez to, że wygrał X factor, pogorszyło mu się. Być może próbuje w jakiś sposób się zrekompensować. Wiadomo, tak się nie robi. A no i słyszałam, że będąc młodszym, były z Nim problemy w domu, ale mimo wszystko lubię go .Oczywistym, jest też , że ktoś mógł się mu włamać na konto. Zresztą Ja przede wszystkim preferuję Jego muzykę, jest Cudowny, a życie prywatne w sumie powinno być Jego osobistą sprawą. Fani 1 D ,. nikt nie jest idealny. Ja osobiście One Direction też bardzo lubię i szczerze powiedziawszy wręcz zszokowało mnie to. Ale z tego co wiem, James miał próbę samobójczą i po prostu jest człowiekiem tak do mnie podobnym, że nie jestem w stanie go znienawidzić, bo jakoś to potrafię zrozumieć. Pozdrawiam Was Wszystkich! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kto napisał ten post jest debilem !
    James ma racje jeb*** one direction to grupka pedałków a ty robidz z tego jeszcze większą dramę, James jest super i zawsze będzie

    OdpowiedzUsuń