wtorek, 10 września 2013

Chłopcy dziś/ Twitter

George zdał dziś egzamin na prawo jazdy. JJ był u fryzjera. Jaymi zastanawia się co zrobić z włosami. Josh oglądał mecz. Chłopcy leca jutro do Lizbony! To będzie ich pierwszy występ poza granicami UK! Będą supportem przed koncertem Seleny Gomez.

Geo po zdanym egzaminie



JJ był dziś u fryzjera poprawić swoją fryzurę przed wyjazdem do Portugalii.


Lista utworów na płycie chłopaków.

CD1
1. Carry You
2. Beautiful Life
3. Loving You Is Easy
4. Last Goodbye
5. Beethoven
6. Head In The Clouds
7. Where Are You Now
8. Save The Last Dance
9. Amaze Me
10. Skyscraper

CD 2
1. Carry You (Acoustic)
2. Head In The Clouds (Acoustic)
3. Where Are You Now (Acoustic)
4. Lucky Ones

Twitter:

*Jaymi:
"Ja i Olly prawie skończyliśmy się pakować!"
"Potrzebuję zrobic coś z włosami. Sam nie wiem. Znowu blond czy brąz?"
"Hmm.. Myślę, że mam ochotę na Miley Cyrus w jej nowym teledysku Wrecking Ball. Albo chcę z nią wyjść gdzieś wieczorem. lol"

*JJ:
"Siedzę i tak się zastanawiam kto jest sławniejszy... David Beckham, Pan Simon Cowell czy Justin Bieber?"
"Woow, jutro Lizbona, koncert Seleny Gomez. Pierwszy raz w Portugali. Kto przychodzi?"

*Josh:
"Byłem u dentysty i nie dostałem naklejki, któa mówi "dobra robota!" ;-( haha"
"AGSRTRawWzqzqhsksisbahs właśnie usłyszałem Beautiful Life w radiu w moim samochodzie pierwszy raz!!!! Jestem teraz taki szczęśliwy! Marzenie spełnione!"
"He's got 6 zeros but no one to share it with" - wers z Beautiful Life
"Jutro pierwszy raz Union J będzie miało występ poza granicami UK! Ekscytujący czas! Jestesmy gotowi @selenagomez"

*George:
"Zdałem egzamin na prawo jazdy! Dzięki @sinlw, bez ciebie nie dalbym rady! To kto chce podwózke?"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz