środa, 4 września 2013

Video/ Twitter

1. Filmiki z wywiadami i występami chłopców z Fusion Festival i Sundown Festival.

* zapowiedź wywiadu z @TheCelebCulture



* wywiad z Olliem Marlandem o supporcie dla Union J



* Union J pokazują swoje tatuaże i grają w ping ponga/ Birmingham



* Carry you/ Norfolk



* Carry you/ Birmingham



* Sweet dreams/ Norfolk



* Beneath your beautiful/ Norfolk



* Love story/ Birmingham



* Bleeding love/ Broken strings/ Norfolk



2. Chłopcy na twitterze:

*Josh
"Powodzenia wszystkim, którzy wracaja dziś do szkoły i którzy rozpoczynają nową! "
"Beautiful Life- tak nazywa się nasz drugi singiel! Wychodzi w październiku, a teledysk zobaczycie wkrótce!"
"#UnionJBeautifulLife"
"Jesli macie jakies pytania odnośnie Beautiful Life- pytajcie z tagiem #UnionJBeautifulLife i wtedy odpowiem!"
"Chodzenie po mieszkaniu nago i czyszczenie to najlepsza rzecz na świecie!"
"Muszę założyć teraz ciuchy na badmintona"
"Zanim pójdziesz spać spróbuj umyć zęby ręką, której zwykle nie używasz! To jest bardzo trudne! Najzabawniejsze mycie zębów- zaliczone!"
"Kooocham, kooocham, kochaaam kurz kiedy się budzę! NIE! To mnie przeraża!
"Wziąłem swoją wspaniałą mamę, siostrę i brata na zakupy dzisiaj! Nie pamiętam kiedy ostatnio robiliśmy to razem! Jestem teraz szczęśliwy!"

*JJ
"Zupełnie z przypadkowego powodu kocham zimną pizzę!"
"Poranne follow spree! Kto chce follow? #jjujworldfollowspree"

*George
"Jeśli macie jakies pytania o naszym drugim singlu pytajcie #UnionJBeautifulLife i odpowiem"
"Przeprowadzka! @JJUJWorld twój sąsiad jest w drodze!"
"Kto jest podekscytowany? Ja zaraz wybuchne!" + zdjęcie:


"Jestem spragniony Pokemonów znowu! haha!"
"Nawet nie żartuję! Gołąb próbował dostac się do mojego mieszkania! Wszędzie są pióra!"

*Jaymi
"Byłem zajęty, zapomniałem o tweetowaniu, wspaniały zdjęć na planie teeldysku, i domowe zakupy z @Olly9191"
"Dzisiejsza jazda będzie długa. Ale warto"

3. Dzisiaj między godz 19 a 20 głosy na VTA będa liczone podwójnie! Więc tagujemy #VoteUnionJGroup, #VoteUnionJSong i #VTAsVoteUJ!
Pamiętajcie o zaobserwowaniu konta organizatorów! Inaczej głoos się nie liczy! @VERiFiEDlatest


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz