poniedziałek, 2 września 2013

Video/ Twitter/ Inne

Chłopcy kręcą dziś teledysk do nowego singla. Wczoraj Josh spadł ze sceny i stłukł sobie kolano. George oglądał wczoraj galę VMAs i jest niemile zaskoczony występem Miley. (George, kto nie jest?).
I jeszcze jedno... Geo napisał, że druga piosenka wyjdzie dopiero w październiku... A było mówione, że we wrześniu... Ja już nie wiem. Z nimi NIGDY nic nie wiadomo.

1. Macie tu kilka filmików z występów chłopców i wywiady w Birmingham (Fusion Festival) i Norfolk (Sundown Festival).

* wywiad dla radia Capital FM/ Birmingham 31.08



* wywiad dla Heart/ Norfolk 1.09



* wywiad z @MarkMeets/ Norfolk 1.09



* Geo zachęca do obserwowania @unionjwnews



* nagranie fanki podczas występu Carry you/ JJ podchodzi do fanek



* Beneath your beautiful/ Fusion Festival



* Carry you/ Fusion Festival



* backstage/ Birmingham



2. Zapowiedź książki Union J "Our Story"



3. Chłopcy przesyłają wiadomości dla fanek.

* Josh



* JJ



* Jaymi



* George



4. Chłopcy na backstage'u podczas Fusion Festival:










5. Mama Jaymiego dodała zdjęcie chłopców z Oteą i Oliverem (Norfolk, Sundown Festival)


6. Chłopcy z zespołu The Vamps byli z chłopcami na festivalu w Norfolk. Zrobili Georgowi zdjęcie, gdy ten stał na scenie. :)


7. Twitter

*Josh
"Nie mogę zabrac prysznica do pracy więc musiałem umyc moje całe ciało kubkiem wody. Teraz cała podłoga jest zalana. lol."
"Spadłem ze sceny i boli mnie bardzo kolano... Jestem trochę zażenowany lol. I jeszcze lepiej, ludzie się z tego śmiali!"
Fanka: "Ohh, Josh, jak można spaść ze sceny?"
Josh: "Bo nazywam się Josh Cuthbert i jestem głupi"
Fanka: "Hahaha, jesteś kretynem"
Josh: "Hahaha, jestem największym"
Fanka: "Jak źle?"
Josh: "Trochę stłuczone. Powinno być dobrze" 
"W połowie drogi... Zrobię follow spree. Kto chce?"
"Carry you jest puszczane w XFactor teraz! Ahhh... to neisamowite!"
"Myślę, że wszyscy pokochacie nasz drugi teledysk! Będzie dobry. Bardzo, bardzo podekscytowany tym, że wkrótce go zobaczycie!"

*JJ
"Dziękuję Norwich! Byliście niesamowici! To jest nasz ostatni letni występ, ale jest jeszcze trasa pod koniec roku! Kto przychodzi?"
"Whoop, zdjęcia do nowego teledysku! Jestem podekscytowany!"

*Jaymi
"Ile drewna świastak może złapać?" (jest to część angielskiej zagadki)

*George
"Katy Perry. To wszystko"
"Okey, właśnie obejrzałem występ Miley na VMAs.... ummm O.o"
Fanka: "Kiedy wyjdzie drugi singiel Union J?"
Geo: "Październik! Pokochasz go!"
Fanka (nie oznaczając Geo): "Coś takiego! Nowe przybory do szkoly!"
Geo: "Zawsze kochałam moje nowe piórniki jak szedlem do szkoły"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz