niedziela, 1 września 2013

Fusion Festival/Chłopcy na tt :)/Bliss/Inne :)

Chłopcy oglądali wczoraj X Factora :) Dzisiaj maja wystep na 'Sun Down' Festival :) Fanki ktore wczoraj spotkały chłopcow dostały follow od JJ'a i Josh'a + Josh do nich napisał :) JJ i George chcieli wyjść porozmawiac z fanami, ale ochrona im zabroniła (nie było z nimi ich ochroniarza Danny'ego ponieważ był na urodzinach corki:) )
JJ na tt :)
'Buzzing na Fusion Festival dzis, nie moge sie doczekać aż zobacze moja rodzine kołysząca sie kiedy ja bede na scenie woop x'
'Dziekuje wszystkim ktorzy byli na byliscie wspaniali. Kochamy was xxx'
'Wow nadszedł tak szybko!!!! Niestety nie mogłem go oglądnąć, ale to nagrałem, przyjde do domu i włącze x'
' Ooooooo przegapiłem super show ale to troche dziwne oglądać i wiedziec, że już sie tam nie wystąpi.Ale wyglada wspaniale w tym roku xxx'
'Troche lokalnego koncertu dla mnie na kocham Norwich!!! Kto idzie?? Xx
Jaymi na tt :)
'Dzisiaj zaczyna sie  !To jest miejsce w ktorym spełniły sie moje marzenia i mje życie zmieniło sie na zawsze!
'To jest dowod na to, że to jest najwspanialsze show na planecie! Fenomelanlny dosłownie, jestem taki Xcited 
'  Nowe video warte obejrzenia x KLIK'
Charlie Brown:'Dziekuje bracie! Jak poszedł dzisiejszy wystep?'
Jaymi:'Yeah wspaniale, tłum był wspaniały :) a twoj?'
'Myśle, ze powinniśmy troche porozmawiać, co ma to powiecie?'
George na tt :)
'DZISIAJ ZACZYNA SIE X FACTOR! COOOOOOOOOOOOOO! JUŻ MINĄŁ ROK! X'
'Buzzing żeby nadrobić X Factor dziś! Co sie stało? Czy było fajne?! X'
' Give me your heart girl I'm not gunna let go, out of the dark gunna love you retro!'(-piosenka Elyar Fox - Colourblind )
Josh na tt :)
'@TheXFactor JEST ZNOWU ....! Pamietam jak w zeszłym roku oglądałem to i czekałem aż nasze młode twarze urządzą pop up lol! To show ułożyło moje życie <3'
'fanka:'Takie prawdziwe:) Popatrz jak daleko zaszliście! Jestem na prawde z was dumna <3'
Josh:'Dziekuje :) Nie moge sie doczekać aż usłyszysz drugi singiel!!!'
'To, że X Factor jest znowu w telewizji wprawiło mnie we wspaniały nastroj:) Robie follow spree. Kto chce? :) '
'Przepraszam zgubiłem syngał!!!! Wracam do follow'ania ...... Hashtag   i bede mogł was zobaczyć! x'
' wspaniale było cie spotkać jess!! Jesteś wspaniła osobą i twoje wsparcie jest wspaniałe!! ps.zaobserwowałem cie x'
' do zobaczenia w rzedzie 2 i 6 w Nottingham i (zapomniałem gdzie jeszcze idziesz lol) wspaniale było cie spotkać x'
' hey hey hey :) byłąś bardzo słodka dzisiaj! Spotkanie cie było przyjemnościa :)'
'Chciałbym powiedzieć OGROMNE dziekuje dla wszystkich ktorzy głosowali na nas w  .. Bardzo dużo to dla nas znaczy. Jesteśmy szcześliwi że was mamy <3
 1.Chłopcy na Fusion Festival :)












2.Chłopcy wczoraj na backstage'u :)




 3.Z fankami wczoraj :)







 4.Tatuaż Geo :)-wspołrzedne Las Vegas :)
5.Tatuaż Josh'a :)-wspołrzedne Las Vegas :)
6.Nowe tatuaże Jaymi'ego :)-kompas, wieniec, roża i wspołrzedne Las Vegas :)

7.Nowa ikonka Jaymi'ego na tt :)
8.Jaymi ma taki sam tatuaz jak Louis z 1D :)
9.Chłopcy w 'Bliss' :)


10.Mama JJ'a i mama Josh'a wczoraj z fankami na Fusion Festival :)

11.Aaron i Olly dziś :) Szykuj sie na 'Sun Down' Festival na ktorym bedą dzis wystepować chłopcy :)

12.Aaron, Olly i Amber dziś :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz