czwartek, 19 września 2013

Newsy:)/Chłopcy dziś :) Inne :)

Josh:'Czy to znaczy, że bede karmł twoje dziecko piersią? lol '
JJ:"z piersiami jak twoje wykarmisz 10 osobową rodzine!  hahaha xx
Josh:'LOL zawsze musisz zawstydzac mnie przed znajomymi ..... '
JJ:'Przepraszam twoje piersi są świetne  :-o lol x'
Cat:'Bede trzymać dziecko z dala od was obojga... :-o lol x'

 Tweety Ash'a (brat JJ'a)

'BEDE WUJKIEM!'
'CZY JESTEM JEDYNYM KTORY JEST PODEKSCTYTOWANY, BEDE WUJKIEM!!! #SOPROUDRIGHTNOW!!'
DZIECKO JCAT BRZMI DOBRZE! #soproud'
'Wujek Ash brzmi dobrze prawda? HAHA! X'
' Wujek Ash follow-spree, rt x'
'JJ i Cat beda wspaniałymi rodzicami! x'
'Mam nadzieje, że dziecko dostanie imie Ashley, pasuje i do chłopca i do dziewczynki... dziecko bedzie zwariowane jak jego WIELKI wujek! HAHAX'
'Moj ostatni tweet, mam nadzieje że JJ go nie zobaczy bo inaczej mnie zabije! haha X'



1.Jaymi dziś z rodziną :) Jego dziadkowie obchodza dziś 6o rocznice ślubu :)

2/JJ nie może zdecydowac co przeczytać Loli i dziecku :D haha
3.Chłopcy wczoraj w Great Ormond Street Hospital :)
3.Chłopcy zrobili specjalna stronke na ktora beda dodawać rozne challenge i wgl :) Specjalnie dla Jcats :)
wszyscy: KLIK
Jaymi: KLIK
JJ: KLIK
Josh: KLIK
Geo  KLIK

4.Geo w 'Our Story' :)


5.Cat dodała zdj dzidzi :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz