niedziela, 8 września 2013

Chłopcy na tt :)/Nickelodion Fruit Shoot Skills :)/Inne :)

Josh ogladał wczoraj X Factor, JJ chodził po domu w samych bokserkach i czuł sie jak na wybiegu, Jaymi był w klubie gejowskim z Olly'm i przyjaciołmi, Geo jadł truskawki i oglądał filmy :) Dziś JJ gra w golfa z fryzjerem :) Gwiazdunie o 'randce' Jaymi'ego i Justin'a... KLIK Pamietajcie, ze TO NIE PRAWDA! :) Nickelodion Fruit Shoot Skills można obejrzeć dziś na Nickelodion o godz 18 (czas PL) :) Pamietajcie, ze już jutro o 8.30 usłyszymy Beautiful Life :)-radio Capital FM :)
 Josh dodał ten list na tt
'Dear Josh
Cześć jestem Sienna i mam 8 lat. Jak sie czujesz? Chciałabym zadać ci kilka pytan.
1.Jak czułeś sie kiedy byłeś na scenie w X Factorze?
2.Jak stworzyliście 'Carry You'?
3.Masz jakieś zwierzeta?
Prosze odpowiedz na nie.
Dziekuje za stworzenie pieknej piosenki 'Carry You' ' 
awwww <3

 'Bedziesz na zawsze w moim sercu, twoj głos jest moim życiem, dziekuje za uratowanie mnie'
'Ty też mnie uratowałaś, kocham was wszystkich tak bardzo X' 
awww<3

Jaymi na tt :)
ktoś: Mam nadzieje, ze Justin go zignoruje..
Jaymi:'lol tak jak ignoruje ciebie?'
ktos:'Jestem chłopakiem mam nadzieje, ze moge'
Jaymi:'?'
ktoś'Ktoś powiedział, że jesteś gejem i chcesz umowić sie z Justin'em...'
Jaymi:'Jestem gejem i nie nie chce umowić sie z Justin'em, dzieki zatrzymaj go sobie. Powiedz mu 'cześć' ode mnie lol.'
'Lol na pewno nigdy nie powiedziałem, ze chce umowić sie z Justinem :s'
'Sprawdzanie listy: włosy-zrobione, ubrania-gotowe, portfel-tak, telefon-tak, geje-tak na pewno to, ze sa ze mną brzmi jak plan na dzis!'
'100000 baby lolzzzz'
'Najlepsza noc w zyciu!!!!!  '
Geo na tt:)
'Na prawde dobre show!  do zobaczenia w krotce!'
(Steph):'Uwielbiam wasz wystep! do zobaczenia niedługo :)'
Geo:'Dziekuje! Wy jesteście niesamowici! Uwielbiam nowy singiel x'
(Steph):'Ciesze sie, że wam sie podoba. Nie moge sie doczekać, żeby usłyszeć wasz we wtorek :D'
Geo robił wczoraj follow spree i pisał z Jcats :)
JJ na tt:)
'Wspaniały czas na Nickelodeon Awards. Wszyscy jesteście wspaniali much love x'
'O oglądaniu "we're the millers'. Widzieliście to już???? Jestem w humorze na świetną komedie bring it oooon'
Josh na tt :)
' dobrze było was wszystkich spotkac!!! Świetny dzien na Fruit Show Skills awards!! X'
'JCats! Tak cholernie was kocham!'
 ' uwielbiam jak jedziecie obok mnie i dotrzymujecie towarzystwa na drodze.... Londyn jest samotnym miejscem. Dużo miłości.'
 @LUMINITES (JJ):'loool oczywiscie! czuje to co ty przyjacielu :P do zobaczenia wkrotce'
śledzimy sie w drodze do domu!'
1.Josh dziś :)
2.Chłopcy wczoraj na Nickelodion Fruit Shoot Skills :)
wywiad :) :

Call me maybe :) KLIK
Carry You :)








3.JJ wczoraj wracając do domu z Fruit Shoot Skills :)

4.Josh wczoraj ze swoim najlepszym przyjacielem :D
5.Jaymi ze znajomymi wczoraj w klubie Soho :)
6.Jaymi, Olly i Jesy z Little Mix wczoraj :)

7.Nowa ikonka Geo na tt :)
8.Jaymi byl wczoraj wieczor z Olly'm, Sian'em i innymi :) na zdj Olly, Sian i ich przyjaciel :)
9.Olly i Sian :)




2 komentarze: