sobota, 28 września 2013

Chłopcy wczoraj :) Tłumaczenia wywiadow :)/Our Story :)/Inne :)

Oreo znalazł sie, Josh napisał że czuje sie dobrze :P Josh obudził sie wczoraj bez bokserek XD Cat napisała, że jeśli nie byłaby w 7 miesiacu ciaży to poleciałaby na drugi koniec swiata tylko żeby byc na koncercie Ed'a Sheerana :)
Chłopcy wczoraj mieli sesje zdjeciowa a dziś beda podpisywac 'Our Story' w Birmingham :)

1.Geo wczoraj :)
2.JJ wczoraj :)
3.Josh wczoraj :)
4.Z wczorajszej sesji zdjeciowej :)

5.Nowe zdj JJ'a z poczatku jego wakacji w Hiszpanii razem z Cat :) (koniec czerwca 2013) :)
6.Chłopcy 26 września w Bluewater :)
7.Podpisane ksiażki :)

8.Jaymi o Olly'm w 'Our Story' :)
'Tydzien 8 był dla mnie czymś bardzo ważnym. Zdecydowałem, żeby publicznie oznajmic, że jestem gejem. Potrzebowałem cieszyć sie X Factorem tak na prawde, bez żadnych tajemnic. Zawsze bardzo ceniłem otwartych ludzi i sam taki byłem. Sam powiedziałem moim rodzicom gdy miałem 14 lat, byłem bardzo młody, patrząc wstecz to uczyniło mnie silnym, bo dużo cierpiałem, ale czułem sie dobrze z tym kim jestem.
Kocham moje życie i wszystkich moich przyjacioł, ktorych poznałem w klubie gejowskim. Zacząłem chodzić tam gdy miałem 15 lat. Chodziłem z fałszywym dokumentem dojrzałości i w koncu powiedzieli mi, że nie moge tego dłużej robić. Zaproponowali mi wspaniałą prace. Mam tam rodzine: braci, siostry i rodzicow. Najlepsze co mi sie w życiu przytrafiło to bycie gejem i wspaniała miłość z Olly'm. Olly'ego spotkałem 4 lata temu w barze w Luton. Zobaczyłem, że moj eks nie jest ksieciem z bajki i poszliśmy z przyjaciołmi na otwarcie nowego baru. Pierwszy raz zobaczyłem Olly'ego za barem i pomyślałem, że świetnie wygląda. Teraz jesteśmy nierozłaczni. Od razu poczułem, że był mi przeznaczony i nigdy nie bede mogł być bardziej szcześliwy. Mieliśmy piekne 4 lata, każdy dzien sprawiał, że byliśmy silniejsi. Olly jest dla mnie wielkim wsparciem i pozwala podążać za marzeniami, chociaż oznaczałoby to, że nie mamy żadnych pieniedzy. Jest bezinteresownym towrzyszem i po prostu chce żebym był szcześliwy. Jestem bardzo szcześliwy, ze znalazłem kogoś kto rozumie mnie na każdym poziomie, nigdy wcześniej nie uważałem nas za 'bratnie dusze'. Poczułem, że bycie gejem nie oznaczy tylko ciągłej walki, chociaż teraz dzieki temu jestem znacznie silniejszy. Chciałem walczyć o to kim jestem. Jeśli masz powod aby walczyć nikt nie może ci tego zabronić. Jestem bardzo dumny z tego skad pochodze, nikt nie może być bardziej dumny, że jest gejem' 
9.Geo poprosił wczoraj aby wysyłac mu sowje zdj w okularach i nagle przyszedł mu sms od mamy :D

10.JJ mowi o dziecku w wywiadzie dla 'Teen Now' :):
'Pare tygodni temu dowiedzieliśmy sie, że członek Union J JJ, ktory ma 25 lat bedzie miał dziecko z tancerką (pomylili sie bo Cat jest modelką :D) Cateriną Lopez.
Nastepną rzecza jaką wiemy to, to ze JJ oznajmił wiadomość o ciaży Cateriny w internecie. Poźniej skontaktował sie z nami, aby pokazac wszystkim jak bardzo jest szcześliwy.
'Reakcja wszystkich była niesamowita!' powiedział
'To bardzo wspierające widziec jak wspaniali sa ludzie'
'Nastepną rzeczą ktora chce powiedziec, to to, że to nie koniec Union J to dopiero początek. Im ciezej pracuje i im wiecej osiągamy sukcesow tym bardziej jestem pewny, ze zapewnie dziecku dobrą przyszłość a to jest najważniejsze. Marvin z JLS i Rochelle, Frankie i Una z The Saturdays udowodnili, ze można być gwiazdą i miec rodzine. Nie moge doczekać sie aby zobaczyć jego lub ją. (tu mowi o dziecku)'
11.Josh mowi o 'Our Story', dziecku JJ'a, podpisywania ksiażek w Bluewater i o innych rzeczach :)
'Członek Union J Josh powiedział do Vibe
 ' To zwariowane podpisywac swoje własne książki. To dość surrealistyczne. Mam dopiero 21 lat, zaczynam żyć. Wiedzieć, że jest książka o mnie i o chłopcach to jak spełnienie marzen. Podbijamy ksieżyc. Jesteśmy razem dopiero rok ale zrobilismy już na prawde dużo. Książka da ludziom lepszy wgląd na to co robiliśmy.'
Przed wstąpieniem do zespołu Josh był zapalonym piłkarzem, ale po paskudnej kontuzji został zmuszony do poddania sie i pracowania w IBM starając sie dostać do X Factora.
Powiedział:'Pomiedzy każdym naszym wystepem wracałem do pracy. Po bootcam wrociłem do pracy na 4 tygodnie i wtedy otrzymaliśmy telefon. Miałem wzloty i upadki przez te 4 miesiące. Bardzo cieszyłem sie pracą ale wiedziałem, że to nie jest to co chce robić.'
Kiedy nadeszłą druga szansa zrobił to w dramatycznych okolicznościach. Powiedział:
'Nie pokazują tego w telewizji ale Lous Walsh skonczył na pukaniu do moich drzwi. X Factor powiedział, ze potrzebuja  kazdego kto może dostać sie do mojego mieszkania w ciągu 2 godzin. Zadzwonił dzwonek otworzyłem drzwi a tam stał Louis Walsh z wiadomościa dla nas. To nie były normalne dni musze przyznac'.
Josh powiedział, że zespoł był 'Zyciem w marzeniach'
Powiedział rowniez:
'Jestesmy czterema szcześliwymi chłopcami, ktorzy maja własny czas. To jest takie surrealistyczne i szalone. Nie wiemy ile to mpotrwa. Mamy nadzieje, ze 10 lub 15 lat, ale wiemy rownież że wiekszosć zespołow ma krotkie życie wiec staramy sie robić jak najwiecej'
Członek zespołu JJ Hamblett niedawno ogłosił, że zostanie ojcem i cześć fanow zaczełą już spekulowac nad przyszłościa zespołu. Josh powiedział:
'To jest błogosławienstwem i jesteśmy tu żeby go wspierać. Widzielismy duzo tweetow w stylu 'Czy to już koniec Union J' nie to nie koniec, to dopiero poczatek. Jestesmy bardzo dumni z JJ'a.'
Po debiucie 'Carry You' byli na 6 miejsu na listach przebojow ale Josh ma nadzieje że dojda jeszcze dalej z 'Beautiful Life' jesli chodzi o 21 październik.
'Mamy nadzieje, że singiel bedzie w Top 5-Top 3 byłoby marzeniem. To jest bardzo specjalna piosenka dla nas i dlatego jest tak ważna dla ludzi ktorzy nas znaja. Nasz pierwszy singiel był moim najmniej ulubionym na płycie, ale był bardzo inspirujacy, aby pomyśleć nad czymś lepszym'
Trzeba podkreślić, że w sektorze 'boysband' jest tłoczno i Jos powiedział, że jest przyjazny ale nastawiony na walke z konkurentami.
'Przyjaźnimy sie z One Direction i The Wanted ale w tym samym czasie, nie chce kłamać, chciałbym ich pokonać. Chciałbym odnosić wieksze sukcesu od nich. Jestem po prostu bardzo konkurencyja osobom. One Direction sa zjawiskowi. Nie sadze abyśmy kiedyś odnieśli taki sukces jak oni. Zrobili to dobrze-o właściwym czasie i we właściwym miejsu-są 5 facetami o wielkich głosach i wspaniałych piosenkach. Nie moge sobie wyobrazić, ze pare lat temu byliśmy na tych samych pozycjach'






3 komentarze: