poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Chłopcy na tt :)/Chłopcy wczoraj :)/Inne :)

 she sees her world through TV-screens to prawdopodobnie jeden z wersow piosenki chłopcow Wiecie że ich Tour nazywa sie Magazines and TV Screens i chłopcy powiedzieli że ma coś wspolnego z płytą a w tym wersie jest to pokazane :) Geo, JJ i Cat wczoraj sie przeprowadzali, Jaymi spedzał dzien z Olly'm i przyjaciolmi, Josh spedził cały dzien w łozku :d

Jaymi na tt :)
'O byciu na zywo w Rylans Supersize Sunday CBB BOTS :) xx'
'Jeśli spotkaliście mnie dzisiaj przed studiem BOTS wyślijcie mi swoje zdj ze mna a ja podam je dalej (retweet) x'
'Lol mam to małe chore uczucie kiedy widze reklamy X Factora, myśle Boże powinienem to pamietać.... oh yeah ZAZNACZYĆ x'
'Nadal nie śpie ya knawww lol'
JJ na tt :)
'Morning Peeps jak sie macie?? Co dziś robicie x'
'Lekcja tego dnia: Zawsze słuchaj kobiety'
'Czuje że musze pokazać wam troche miłości kto chce follow?'
fanka:'Prosze bądź moim  1/4 JJ!!! Xxxb'
JJ:'Oczywiście, że tak kochanie xxx'
' Dudoooo duddooooo dddddudooo talk tirty to me xxxx'
Josh na tt :)
'Kołdra i film już dziś! Nie ruszam sie.....x'
'Nie moge sie doczekać aż zobacze One Direction;This Is Us w 3D!!!! Rowniez jestem podekscytowany na Ice Blast!'
'FOLLOW SPREEE :-) kto chce żebym sprawił, że ich guzik follow spanie sie niebieski? '
fanka:'Prosze follow me, followneliście mnie na waszym wspolnym koncie, ale potem ktos mi sie włamał na konto i was zablokował :('
Josh:'Przykro mi to słyszeć !!! Z przyjemnościa cie followne '
fanka:'Widzisz wracam do szkoły, powinienes mnie follownąć i sprawić że ten tydzien stanie sie lepszy'
Josh:'Miłego tygodnia w szkole, mam nadzieje, że zrobisz całe swoje zadanie domowe (nie w busie tak jak ja zawsze haha)
fanka:Prosze follow me, to znaczyło by bardzo dużo dla mnie xxxxx'
Josh:'Wiec jesli to by znaczyło bardzo dużo....oczywiście że dam ci follow :)'
fanka:'Jestem  Pikachu prosze daj mi follow'
Josh:'Jeśli jesteś Pikachu to chce cie poznać! Followed Youuu'
fanka:'Ty nigdy mnie nie zapamietasz :( Ja istnieje, prosze follow me, jestem Jcat od poczatku, ale nigdy nie zostałam zauważona ;'('
Josh:'Oczywiście że cie zauważe!!!! Wiem że jesteś tu od początku, wiec dziekuje bardzo :-)'
'Właśnie miałem najdziwniejszy sen o przerażajacej kobiecie goniącej mnie przez cały las i probującej ukraść torebke mojej mamy, ktorej szukałem. DZIWNE lol'
George na tt :)
'Pomyślcie życzenie x'
' @ChloeGMoretz była niesamowita w 'Kick Ass 2', nie moge uwierzyć że byliśmy w filmie z nią! x'
'Follow Spreee  '
fanka:'Jestem Jcat od poczatku, bede sie uśmiechała na zawsze jeśli mnie followniesz, kocham cie'
Geo:'Uwielbiam sprawiać, że sie uśmiechasz :)'
fanka:'Prosze follow me Georgey'
Geo:'Teraz masz 1/4 x'
fanka:'Miałam tweet limit już ponad 10 razy a ty dalej mnie follownałeś :('
Geo:'Nigdy wiecej tweet limit :)'
fanka:'jestem troche smutna bo nadal mnie nie follownałeś :('
George:'UŚMIECH! :D'
fanka:'Jaka jest roznica pomiedzy follow spree a follow srpee Georgey?'
Geo:'Pierwsze jest dla każdego, drugie jest dla ciebie :D!'
fanka:'George jesteś w trendach!'
George:'awww jestem w trendach! <3 was ludzie! x'
fanka ( z Polski) :'follownij mnie kochana małpkox (ma nazwe Hi Union J, I exist)
Geo:'Hey, teraz wiem, ze istniejesz :D x'
 'Ogladam The Beach, Leonardo DiCaprio jest niesamowitym aktorem !'
1.Geo wczoraj :)
2.Geo, Harriet i Emily wczoraj :)

3.Jaymi wczoraj w show Rylan'a :)
4.JJ i Cat wczoraj :)
5.Chłopcy 24 sierpnia na Turn Up The Radio Festival :)
Carry You :)
Sweet Dreams :) KLIK
Love Story :) KLIK


























6.Wywiad z 24 sierpnia :)
7.JJ i Jaymi 24 sierpnia :)
8.Geo i Sian (przyjaciel Jaymi'ego) na V Festival :)
9.Harriet z koleżanka wczoraj :)

10.Sian(przyjaciel Jaymi'ego) dodał zdj polskich gazet :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz