czwartek, 29 sierpnia 2013

Chłopcy na tt:)/Chłopcy wczoraj :)/Nowa sesja :)

George na tt :)
'Dzieeeeeeeen dobry! To jest dzien na follow! Moge to poczuć! Haha X'
fanka:'Morning George'
Geo:'Morning Chloe! :) x'
'KTO ZOBACZY NAS NA NASZYM TOUR!? Kupcie biletu tutaj KLIK zrobcie ich zdjecie i ja was zaobserwuje :) X'
fanka:'Daj mi follow'
Geo:'To są bilety ;)'
'Niezreczny moment kiedy grasz na gitarze w swoim mieszkaniu bez koszulki, a jakaś kobieta słucha i patrzy z mieszkania na przeciwko! Ha! X'
'Jak bardzo kocham świeża pościel!! <3 Wygodnie! X'
fanka:'Potrzebuje twojej miłości, potrzebuje twojego follow'
Geo:'Przecież wszystko jest niebieskie, masz follow! Haha X'
'Nu'Night Anglio! Dzien dobry druga strono świata!! :P X'
'Ja. Potrzebuje. Kawy'
Josh na tt :)
'Miałem dziwny sen w ktorym ja i Justin Bieber uratowalismy świat przed najazdem kosmitow?!?!?!? Lol wyobraźnia jest dziwną rzecza'
'Uwielbiam dobre koktajle'
'Londyn pachnie dziś kupą'
'Właśnie przejechałem obok LEGOLANDU!!!!!!! Niech mnie ktoś tam zabierze prosze:( '
'BUZZING OneDirection:This is us już jutro!!!!!! Pierwszy rzedzie nadchodze ..... lol'
'Dobry dzien na zrobienie sobie tatuażu .......Hmmmmm ;)'
Jaymi na tt :)
'Czemu jestem taaaki zmeczony!'
'Już niedługo proby z piosenkami z płyty, dzieci jesteście podekscytowane! Ja jestem! Może nawet troche za bardzo   sbeifisnaknhjsisbcfsksb'
' pare ostatnich milkshake zanim sie wyprowadzimy, bede tesknił za tym miejscem x'
JJ na tt :)
'Wiec sofa przyjechała....wooop jestem podekscytowanym meżczyzną lol x'
'Byłem z dala od chłopcow przez dwa dni, a czuje jakbym nie widział ich przez lata !!!! Xx'
' Pre order 1st UK single My Heart Belongs To You KLIK Ściagnijcie to peeps x'
'Fushion festival w birmingham a nastepnie Norwich Sundown w podblizu mojego rodzinnego miasta w ten weekend !!!!! Bedzie dobrze Peeps!! Kto idzie i gdzie?? Xx'
fanka:'Życz mi Happy Birthday'
JJ;'Happy Birthday, miłego dnia  xx'

1.Chłopcy wczoraj :)
2.Nowa ikonka JJ'a na tt :)

3.Josh napisał, że zrobił sobie taka fryzure :D
4.Nowa sesja :)

5.Chłopcy sa w zapowiedzi nowej edycji Xtra Factor'a :)
6.Chłopcy w Claire's :) KLIK
KLIK
 7.Olly wczoraj :)


1 komentarz: