środa, 14 sierpnia 2013

Chłopcy wczoraj na tt :)/Inne :)

JJ wczoraj na tt :) :
'Probujemy naszą drugą piosenke woop woop'
Geo wczoraj na tt :) :
'Spojrz w moje oczy' (prawdopodobnie urywek nowej piosenki) :)
'AHH w moim koszyku z czarnymi jagodami jest pszczoła!! MEHHHHH! Nienawidze komarow!'
Josh wczoraj na tt:) (poźniej to usunął:( )
'płaciłem za benzyne, kichnąłem i moj smark poleciał na cały licznik :( Czułem sie tak źle, tak zawstydzony! Takie rzeczy przytrafiaja sie tylko mnie lol'
1.Josh wczoraj :)

2.Chłopcy mają dziś dla nas jakąs niespodzianke ktora ma zwiazek z tym obrazkiem.. prawdopodobnie założa prywatne twittery, ale dowiemy sie dziś wszystkiego :)
3.Plakat chłopcow w 'Teen Now' :)
4.Cat podczas pracy :) Ale ona jest piekna <3 KLIK
5.Spencer i Louisa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz