sobota, 31 sierpnia 2013

Newsy:)/Chłopcy wczoraj :)/Chłopcy na tt :)

Chłopcy proszą, żeby dać follow ich ochroniarzowi :) Corka ochroniarza ma dzis urodziny, a George napisał do niej na tt i dał jej follow :) Chłopcy dzis wystepuja na Fusion Festival :) Fanki ktore widziały tatuaże chłopcow mowia że to wspołrzedne Las Vegas i mają je na nadgarstku :) Chłopcy nie dodali żadnego zdjecia..
'Jak mozna hejtowac kogoś z kim sie nigdy nie rozmawiało?...fani 1D mnie rozczarowywuja... '-Cat na tt :) Poźniej dopiesała ze nie chodzi o wszystkich tylko o tych ktorzy hejtują Liam'a i Sophie :)
Jaymi na tt:)
'Lauren harries jest moją bohaterką!'
' jest czystym złotem! Kocham tą kobiete!'
JJ na tt :)
'To wspaniałe dzieło wykonane przez jest sprzedawane na aukcji charytatywnej xx'
'Właśnie kupiłem moj pierwszy w histori zestaw narzedzi. Bog jeden wie po co to zrobiłem. Nie mam pojecia co to wszystko jest. xx'
'Night dużo miłości xx'
George na tt:)
'Moja mama powiedziała'Moim ulubionym fragmentem drugiego singla jest don't ever say you're lonley, just lay your...' MAMO TO JEST CARRY YOU! Haha!X'
' hej twoja siostra prosiła mnie, żebym cie zaobserwował! X'
'Kto chce Fu-oh-low? x'
fanka:'Obserwuj mnie prosze!'
George:'Ponieważ powiedziałaś prosze :):):):) x'
fanka:'Kiedy bede miała 1/4 George:( tydzien w szkole był okropny :('
Geo:'Teraz! X'
fanka:'GEORGE SHELLEY POTRZEBUJE TEGO FOLLOW< OBIECAŁEŚ'
Geo:'Obietnica dotrzymana! :) x'
' (corka ochroniarza) NIESPODZIANKA!!!! HAPPY BIRTHDAY!!! Miej wspaniały dzien! X'
'Nu'Night Przyjaciele X'
fanka:'Nigdy was nie poznam, i nigdy mnie nie zaobserwujecie to jest fakt'
Geo:'Nie nie jest! Własnie widziałem twoje video to wygląda tak jakbyś znała prawdziwych nas! "special snowflake", "sunshine" są takie śmieszne! Dziekuje X'
Josh na tt :)'
'Wspaniały dzien dzisiaj w MTV! Jestem tak głodny, że mogłbym zjeść leniwca'
fanka;'Prosze zaobserwuj mnie Ily ak mardzo, nie wiem dlaczego to jest takie trudne i sprawia że jestem smutna'
Josh:'Właśnie cie zaobserwowałem!!!!! Miłego weekendu :) x'
fanka:'Nie wydaje mi sie, żeby leniwce były dobre'
Josh:'Tylko żartowałem!!!! Nigdy bym nie zjadł leniwca! Zawsze grałem go w szkole lol'
' hey hey :-) Jestem z twoim kuzynem :-) mam nadzieje, że w krotce sie spotkamy !!!!!X'
'Night out. Zima nadciąga. Całkiem szybko'
1.Geo dziś :)

2.George wczoraj :)
3.Chłopcy wczoraj nagrywając do MTV :)

4.Chłopcy wczoraj z fankami :)





5.Chłopcy 29 sierpnia :)
6.Chłopcy 1 listopada beda na festivalu 'Turn Up' w Newcastle :)
7.JJ w sesji do 'Now Magazine' :)





8.George i Jaymi 25 sierpnia :)


9.Ostatnio dziewczyna z Polski obrażała Jaymi'ego i Jaymi jej odpisywał... ale poźniej to wszystko usunął

10.Chłopcy 22 sierpnia w Claire's :)



































































































11.Cat dodała zdj Loli z jej chłopakiem :D
12.Ochroniarz chłopcow i Danielle Peazer (tancerka z XF i przyjaciołka chłopcow ) :)
13.Żona ochroniarza chłopcow i Liam Payne (1D) :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz