wtorek, 13 sierpnia 2013

Newsy :)/inne :)/chłopcy na tt :)

Josh wczoraj na tt :) :
'Dobra tera jestem podekscytowany nowym singlem!!! Brzmi tak miło :D Nie moge sie doczekać aż wszyscy go usłyszycie!!!"
'Klapa od sedesu właśnie spadła w doł i prawie odsiekała mi poł sami wiecie czego lol... byłem przerażony :('
'Niezreczne pocałunki w policzek są najgorsze... ty chcesz dać jeden oni chca dwa i wtedy uderzacie sie głowami lol'
'Jeśli to czytasz kocham cie tak mocno :)'
George na tt :) :
'To co myślałem że jest plamą na moim policzku okazało sie ugryzieniem pajaka! Mehhh! To zbyt straszne! Przynajmniej to nie była ćma!
'Może przemienie sie w Spider-Mana! O.O'
Jaymi na tt :) :
'Dobra George jestem zazdrosny. Zostałem ugryziony przez komara wiec beden człowiekiem komarem! grrr'
1.Jaymi, Olly, Ben (brat Olly'ego) i Lexi (przyrodnia siostra Olly'ego) wczoraj na grilu :)
2.George wczoraj probował robić triki z piłką :)
3.Jaymi i Ben 8 sierpnia :)
4.Chłopcy na Alton Towers (06.07.13) :)

5.Lola :)
6.Mały Jaymi :)
7.Olly, Ben i Sian :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz